من می گویم پرسپولیس به این 5 علت قهرمان لیگ می گردد ، منتظر رکوردزنی تیم یحیی باشید!

به گزارش زنگ قلاب بافی، بازیکن سابق پرسپولیس می گوید در 3 بازی به جای مانده نباید اجازه بدهند حاشیه وارد تیم گردد.

من می گویم پرسپولیس به این 5 علت قهرمان لیگ می گردد ، منتظر رکوردزنی تیم یحیی باشید!

به گزارش خبرنگاران بهزاد داداش زاده درباره رقابت نزدیک تیم های صدر جدول لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، گفت: شرایط تیم های بالای جدول بعد از دیدارهای دربی و سپاهان و ملوان خیلی تغییر کرد. پرسپولیس توانست استقلال را شکست بدهد و سپاهان مقابل ملوان امتیاز از دست داد تا معادلات قهرمانی تغییر کند. اگر دربی مساوی می شد، سپاهان با خیال راحت تری به مصاف ملوان می رفت و بازی های راحت تری را سپری می کرد. اما بازی های هفته های آخر برای تمام تیم ها سخت خواهد بود. هم اکنون رقابت سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان در صدر جدول از نظر روحی و روانی برای بازیکنان، مربیان و مدیران سخت خواهد شد.

وی در خصوص اینکه حاشیه کمر هر تیمی را خواهد شکست، بیان کرد: مهم کسب 3 امتیاز بازی است و مطمئن باشید اگر پرسپولیس خودش باشد هیچ تیمی از نظر فنی در زمین مسابقه قادر به بردنش نیست چون تیم کاملی است مگر اینکه تمرکز پرسپولیس را به هم بزنند و برایش حاشیه درست نمایند. در 3 بازی به جای مانده هم نباید اجازه بدهند حاشیه وارد تیم گردد. همواره از تیمی که خوب است می ترسند و سعی می نمایند برایش حاشیه درست نمایند. قطعاً در هر خانواده ای مسائلی وجود دارد، ولی بهتر است که تمامی مسائل را درون خانواده حل و رفع گردد. هیچ کس نباید اجازه داشته باشد که در موارد درون تیمی دخالت کند و تیم را با حاشیه وارد بحران کند.

*درویش به خوبی از گل محمدی حمایت کرد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه اگر ارکان 5 گانه فوتبال در کنار هم قرار گیرند، قهرمانی هر تیمی امکان پذیر است، توضیح داد: در تیم های بزرگ جهان 5 ارکان اصلی وجود دارد که یکدیگر را حمایت می نمایند تا در نهایت تیمی با اتحاد قهرمان یک دوره مسابقات می گردد. ابتدا مدیریت باشگاه و شخص رضا درویش که محکم از گل محمدی حمایت کرد و چند باری که یحیی تحت فشار بود، دست از حمایت سرمربی تیمش برنداشت. دوم اعضای کادرفنی تمرکز لازم را در بازی های داشتند و توانستند به خوبی تیم را در روزهای بد و در زمانی که تیم حاشیه داشت جمع نمایند. تمامی بازیکنان اصلی و نیمکت نشین از سوی اعضای کادر فنی بسیار خوب مدیریت شدند.

وی در ادامه گفت: سوم بازیکنانی که هر در تیمی باشند تاثیرگذار و مشخص نماینده هستند؛ در پرسپولیس بازیکنانی حضور دارند که یکی از یکی دیگر بهتر هستند. بعلاوه یک دل بودن بازیکنان مهم است که اختلافی بین آن ها وجود ندارد. چهارم پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس در هر شرایطی تیم شان را حمایت کردند و حتی کسانی که سلیقه ای صحبت می کردند به کادر فنی قوت قلب دادند. پنجم یار دوازدهم تیم فوتبال پرسپولیس که طرفداران بودند که تحت هر شرایطی از تیم محبوب شان حمایت کردند.

*پرسپولیس قهرمان لیگ گردد در جام حذفی هم قهرمان خواهد شد

داداش زاده با اشاره به اینکه پرسپولیس سال جاری سعی دارد در دو جام قهرمان گردد، اعلام نمود: اگر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر گردد قطعاً در جام حذفی هم قهرمان خواهد شد، چون پرسپولیس سعی دارد رکورددار گردد و سال جاری فرصت خوبی است که هر دو جام را به دست آورد. شرایط روحی و روانی پرسپولیس خیلی خوب است و برای گرفتن جام های لیگ برتر و جام حذفی انگیزه مضاعفی پیدا نموده است. پرسپولیس از سد هر تیمی که در فینال جام حذفی حضور داشته باشد عبور خواهد نمود و قهرمانی را به دست خواهد آورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1657

به "من می گویم پرسپولیس به این 5 علت قهرمان لیگ می گردد ، منتظر رکوردزنی تیم یحیی باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من می گویم پرسپولیس به این 5 علت قهرمان لیگ می گردد ، منتظر رکوردزنی تیم یحیی باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید