تور ارزان ایتالیا: سانتوس: ایتالیا؟ ابتدا باید روی شکست ترکیه تمرکز کنیم، مطمئنم این بازیکنان، پرتغال را به جام جهانی می رسانند

به گزارش زنگ قلاب بافی، سرمربی تیم ملی پرتغال گفت که پیش از تقابل احتمالی با ایتالیا، شاگردانش باید به ملاقات با تیم ملی ترکیه بیندیشند.

تور ارزان ایتالیا: سانتوس: ایتالیا؟ ابتدا باید روی شکست ترکیه تمرکز کنیم، مطمئنم این بازیکنان، پرتغال را به جام جهانی می رسانند

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی پرتغال در مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، ابتدا به مصاف ترکیه می رود و در صورت غلبه بر برنده ملاقات ایتالیا و مقدونیه، به جام جهانی صعود خواهد نمود.

فرناندو سانتوس درباره ملاقات احتمالی با تیم ملی ایتالیا گفت: ابتدا باید روی شکست ترکیه و صعود به مرحله فینال تمرکز کنیم. ما در خانه بازی می کنیم و فینال در زمین ما برگزار می گردد. با این حال ابتدا باید ترکیه را شکست بدهیم تا به فینال برسیم. سفر کردن در این فصل شرایط سختی برای ما در پی دارد و بازی کردن مقابل طرفداران یک وزنه روحی خواهد بود.

وی با تأکید مجدد بر اینکه پرتغال ابتدا باید آماده بازی با ترکیه گردد، توضیح داد: در صورت شکست ترکیه، آماده بازی با برنده ملاقات ایتالیا و مقدونیه می شویم. ترکیه بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و با سیستم 3-3-4 بازی می نماید. ترکیه گاهی به عنوان یک تیم عملکرد خوبی دارد، اما بعضی اوقات نمایش خوبی ارائه نمی نمایند و این را در طول بازی می فهمیم. ترکیه همواره کار رقبای خود را سخت می نماید و باید آماده بازی با این تیم شویم.

سرمربی تیم ملی پرتغال با اشاره به زمان بندی بازی های پلی آف گفت: ماه مارس شرایط آب وهوایی بهتری دارد، اما ترجیح می دادم بازی ها زودتر برگزار می شد. بعلاوه شنیدم که کارت های بازیکنان در پلی آف محاسبه نمی گردد، اما بازیکنان محروم نمی توانند به میدان بروند. اگر دو بازیکن ما نتوانند بازی نمایند، برنامه ما تغییر می نماید و امیدوارم فیفا تصمیم نهایی را بگیرد. با این حال اطمینان دارم بازیکنانم، پرتغال را به جام جهانی می رسانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1322

به "تور ارزان ایتالیا: سانتوس: ایتالیا؟ ابتدا باید روی شکست ترکیه تمرکز کنیم، مطمئنم این بازیکنان، پرتغال را به جام جهانی می رسانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: سانتوس: ایتالیا؟ ابتدا باید روی شکست ترکیه تمرکز کنیم، مطمئنم این بازیکنان، پرتغال را به جام جهانی می رسانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید