تور ارزان ایتالیا: مانچینی اسامی غایبان قطعی ایتالیا برای مصاف با سوئیس را خاطرنشان کرد

به گزارش زنگ قلاب بافی، سرمربی تیم فوتبال ایتالیا دو بازیکنی که نمی توانند دیگر شاگردان او را در مصاف آدینه شب با سوئیس در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر همراهی نمایند، معرفی کرد.

تور ارزان ایتالیا: مانچینی اسامی غایبان قطعی ایتالیا برای مصاف با سوئیس را خاطرنشان کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اظهار داشت که نیکولو زانیولو و لورنتزو پلگرینی دو هافبک تیم فوتبال رم نمی توانند آتزوری را در بازی آدینه شب برابر سوئیس در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر همراهی نمایند. زانیولو و پلگرینی جزو نفرات دعوت شده به اردوی کوورچانو (کمپ تیم های ملی فوتبال ایتالیا) بودند، اما هیچکدام از آنها نخواهند توانست آتزوری را در مصاف با سوئیس و پس از آن نبرد با ایرلندشمالی همراهی نمایند.

مانچینی درباره علت عدم حضور این دو بازیکن گفت: در خصوص پلگرینی و زانیولو من فکر می کنم که آنها امروز (دوشنبه) به خانه بازخواهند گشت. در خصوص دیگر بازیکنان مصدوم تیم اما هنوز چیزی تعیین نیست. شرایط نیکولو بارلا هنوز باید ارزیابی گردد، اما به نظر من مشکل او خیلی حاد نیست. ما باید به جای پلگرینی و زانیولو دو هافبک نو بیاوریم. داریم تصمیم می گیریم که کدام بازیکنان را دعوت کنیم. زانیولو کمی بدشانس بود، چون او دو بار دچار مصدومیت هایی جدی شد. البته او هنوز جوان است و می تواند این مسائل را پشت سر بگذارد. این بازی می توانست برای او بازی مهمی باشد، اما هنوز مشکل دارد و ما نمی خواهیم ریسک کنیم. فکر نمی کنم که او نیازی به توصیه من داشته باشد. بازی او کیفیت لازم را دارد و می تواند در تمام حوزه ها پیشرفت کند.

جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی زوج خط دفاعی یوونتوس هم دو بازیکن بوده اند که درباره حضورشان در اردوی تیم ملی ایتالیا تردید وجود داشت.

مانچو ادامه داد: حال هر دوی آنها خوب است و ما امروز با حضور آنها یک جلسه تمرینی داشتیم. باید ببینیم که تا روز بازی شرایط بازیکنان چگونه خواهد بود.

تیم ملی ایتالیا آدینه شب میزبان سوئیس، نزدیک ترین رقیبش در گروه C مرحله انتخابی جام جهانی 2022 است و سه روز پس از آن هم در خارج از خانه به مصاف ایرلندشمالی می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1306

به "تور ارزان ایتالیا: مانچینی اسامی غایبان قطعی ایتالیا برای مصاف با سوئیس را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: مانچینی اسامی غایبان قطعی ایتالیا برای مصاف با سوئیس را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید