مهم ترین کتابفروشی ژاپنی در ابوظبی شعبه خود را افتتاح کرد

به گزارش زنگ قلاب بافی، یکی از مهم ترین کتابفروشی های زنجیره ای در ژاپن که بیش از 80 شعبه در سراسر جهان دارد جدیدترین فروشگاه خود را در ابوظبی افتتاح کرد.

مهم ترین کتابفروشی ژاپنی در ابوظبی شعبه خود را افتتاح کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اکتوالیته- یکی از بزرگ ترین کتابفروشی های زنجیره ای در ژاپن که کینوکنیا نام دارد اخیرا فروشگاه جدیدی را در ابوظبی افتتاح کرده است. این کتابفروشی زنجیره ای پیش از این در سال 2008 اولین شعبه خود را در در دبی مال- بزرگ ترین مرکز خرید در امارات- افتتاح کرده بود و حالا با بازگشایی شعبه جدید خود در ابوظبی به نظر می رسد به دنبال افزایش اعتبار خود در خاورمیانه است.

خبر مربوط به این رویداد که سال گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود بازتاب گسترده ای داشت و با استقبال پرشوری روبرو شد. با بازگشایی تدریجی مشاغل در امارات این فروشگاه جدید نیز در تاریخ 6 می در ابوظبی به طور رسمی افتتاح شد و فعالیت خود را کلید زد.

سبک این کتابفروشی تلفیقی متاثر از طراحی ژاپنی و عربی است که در دو طبقه پذیرای کتاب دوستان ساکن امارات می باشد. قرار است تا سرانجام سال میلادی یک فضای کافه مانند نیز به این کتابفروشی اضافه شود. در حال حاضر بیش از 150 هزار عنوان کتاب به زبان های عربی و انگلیسی و بخش بزرگی مخصوص بچه ها در این فروشگاه وجود دارد.

بخشی از این کتابفروشی هم چنین به کتاب های مانگا، رمان های گرافیکی، کتاب های هنری و طراحی و نیز کتاب های آشپزی و سفر اختصاص دارد. علاوه بر کتاب ها، انواع مجسمه و لوازم التحریر نیز در این شعبه به فروش می رسد.

از بین کتاب های نادری که در این کتابفروشی وجود دارد می توان به کتاب فراری و نیز نسخه هایی با امضای هاروکی موراکامی و مارگارت اتوود اشاره کرد.

در وب سایت این کتابفروشی این توضیح نوشته شده این کتابفروشی بهشتی راستین برای کتاب دوستان خاورمیانه است. محیطی بزرگ و آرام با پرسنل خوش برخورد که یکی از بزرگ ترین منتخب های کتاب های جهان را در خود جای داده، عناصری هستند که این کتابفروشی را به مکانی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

لازم به یادآوری است که کتابفروشی زنجیره ای ژاپنی تا به امروز بیش از 80 شعبه فعال در بیش از 10 کشور جهان دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 420

به "مهم ترین کتابفروشی ژاپنی در ابوظبی شعبه خود را افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین کتابفروشی ژاپنی در ابوظبی شعبه خود را افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید