هیجان اقامتی متفاوت در سوئد

به گزارش زنگ قلاب بافی، هتل هایی غیرعادی با اقامت های فراموش نشدنی در سوئد

کشور سوئد دارای اقلیمی متنوع و وسیع بوده و در این کشور می توانید چشم اندازهای مختلفی از دشت های یخ زده، دریاچه ها و جنگل ها را مشاهده کنید. در این میان انواع اقامت گاه های مختلف در این منطقه ها وجود دارند که می توانید در سفر خود به سوئد در آن ها اقامت کنید. در این اقامت گاه ها شما گزینه های مختلفی از جمله اقامت گاه زیر زمین، زیر آب ، یخی و … داشته و چهره به چهره با حیات وحش خواهید بود. با خبرنگاران همراه باشید:

هیجان اقامتی متفاوت در سوئد

زندگی به سبک بدوی در Kolarbyn Eco-Lodge

برای رسیدن به این هتل باید در جاده 233 واقع در مرکز سوئد رفته و پس از عبور از راهی باریک، به جنگلی در نزدیکی دریاچه Skärsjön می رسید. این هتل، بدوی ترین هتل سوئد محسوب شده و برای کسانی که دوست دارند به سبک قدیمی و مطابق با طبیعت زندگی کنند، محلی ایده آل محسوب می شود. در این هتل خبری از آب لوله کشی و برق شهری نبوده و دوازده اتاق روستایی در آن قرار گرفته است که در هر یک دو تخت خواب و یک اجاق چوبی تعبیه شده است. آب مورد نیاز از چشمه مجاور هتل تامین شده و منبع گرما نیز آتش است. غذاهای این هتل به سبک Sámi و در یک کلبه سرو می شود. تنها تجهیزات رفاهی این مجموعه، یک سونای سبک روستایی است.

هتل Varg hotellet

دقیقا در کنار پارک ویژه حیات وحش Järvzoo که میزبان گروه کثیری از جانوران شمالی از قبیل خرس، گاو مشک (muskoxen)؛ گوزن شمالی، سیاهگوش و گرگ است، هتلی به نام Varghotellet قرار گرفته است که با اقامت در آن شانس ارتباط و تماشای طبیعت وحشی و حیات وحش منطقه ها تندرای شمالی را دارید. اتاق ها، سونا و بیشتر بخش های این هتل دارای دیواره هایی شیشه ای است که رو به زیستگاه جانوران بوده و شما می توانید حیوانات مختلفی به ویژه گرگ های وحشی را که در جنگل ان سوی شیشه زندگی می کنند؛ تماشا کنید.

Gårdsjö Elk Park

این محل یک اقامت گاه دیگر و مناسب برای دوستداران حیات وحش و حیوانات است . این محل منزوی و دور افتاده که در یک مزرعه مربوط به قرن 18 میلادی ساخته شده است، دقیقا در وسط پارک حیات وحش Gårdsjö Elk قرار داشته و از طریق جنگل احاطه شده است. در این هتل برنامه های ویژه ای مانند گشت شبانه، گشت با گوزن های شمالی که به شما اجازه می دهد تا این جانوران را از نزدیک مشاهده کنید و صرف شام در کلبه های جنگلی ارائه می شود. در این محل و در کنار زیستگاه گوزن های قطبی، شما می توانید نهایت آرامش و تمدد اعصاب را تجربه کنید.

هتل دارکوب Hotel Hackspett

این هتل در ارتفاع 13 متری بالای یک درخت در پارک Västeras قرار داشته و شما برای رسیدن به اتاق تان باید از نردبان طنابی بالا رفته و سپس آن را جمع کنید. این هتل درختی شامل یک اتاق دو تخته ساده با یک بالکن زیبا رو به منظره پارک و دریاچه پشت سر آن است. در این هتل لوله کشی آب و برق وجود ندارد اما آب آشامیدنی و غذا ارائه می شود.

هتل شناور Salt & Sill

در کنار جزیره کوچک Klädesholmen در سوئد، هتل شناور Salt & Sill وجود دارد. با یک پل نظامی شناور به شش اتاق دو طبقه تراس دار می رسید که رو به سمت نور ساخته شده و در آن تزئینات معاصر اسکاندیناوی به کار رفته است. این اتاق در مواقعی که امکان پذیر باشد با قایق های ویژه ای به روی دریا منتقل می شوند. در این محل یک رستوران هم نام هتل نیز وجود دارد که انواع غذاهای دریایی با کیفیت را ارائه می کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1417

به "هیجان اقامتی متفاوت در سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان اقامتی متفاوت در سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید