پرسپولیس باید به راستا همیشگی بازگردد، نفت آبادان پرقدرت نیست

به گزارش زنگ قلاب بافی، حسین عبدی در مصاحبه با خبرنگاران درباره میزبانی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: مشکل اصلی پرسپولیس مربوط به 5 ملاقات ابتدایی و 8 امتیازی که از آن گرفته اند نیست بلکه ایراد در شیوه بازی تیمی است که 5 سال متوالی قهرمان شده است.

پرسپولیس باید به راستا همیشگی بازگردد، نفت آبادان پرقدرت نیست

وی با اشاره به انتقاد طرفداران و بعضی پیشکسوتان از عملکرد سرخپوشان مرکز گفت: واژه بحران برای شرایط فعلی پرسپولیس بسیار بزرگ است و فکر نمی کنم این تیم با مشکل جدی روبرو شده باشد. طبیعی است فشار روحی روی تیمی که مدام قهرمان می گردد بالا برود. این تیم ضمن احتیاج به انرژی مثبت باید نگرش فنی خود را کم اشتباه تر از همواره کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره تغییرات متوالی در ترکیب پرسپولیس تاکید نمود: مشکل اصلی در ریتم فنی این تیم است. شاید خیلی ها بگویند پرسپولیس برای انتخاب هافبک بازی ساز و بازیکنی که پشت مهاجم باید بازی کند مشکل دارد اما به نظرم این تیم از لحاظ استراتژی با مسائل جدی روبرو است.

عبدی یادآور شد: سرعت تصمیم گیری بعضی بازیکنان در لحظات حساس داخل زمین پایین است. کادر فنی پرسپولیس باید فکری برای بازی تأخیری بازیکنان خود کند.

وی درباره تأثیر مسائل مدیریتی در نتایج هفته های ابتدایی پرسپولیس یادآور شد: سیستم باشگاهداری تیم هایی نظیر استقلال و پرسپولیس پر از ایراد است. آنها مواقعی خصوصی و گاهی هم دولتی محسوب می شوند. شرایط یک بام و دو هوای فعلی هیچ کمکی به ساختار باشگاهداری فوتبال ایران نمی کند.

عبدی بار دیگر با اشاره به ملاقات پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی های قبلی این تیم را دیده ام و فکر نمی کنم صنعت نفت قدرت کافی برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس را داشته باشد اما فکر می کنم باز هم پرسپولیس است که با تمرکز می تواند سه امتیاز را بگیرد.

وی در انتها گفت: بازیکنان تازه پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی باید به فرم ایده آل و هماهنگی لازم می رسیدند. آنها باید قدر موقعیت فعلی را بدانند. کمتر بازیکنی فرصت کافی برای تکرار اشتباهات فردی و ماندن در ترکیب اصلی پرسپولیس را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1357

به "پرسپولیس باید به راستا همیشگی بازگردد، نفت آبادان پرقدرت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باید به راستا همیشگی بازگردد، نفت آبادان پرقدرت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید