فتح الله زاده:عده ای عمدا میخواهند ساپینتو را عصبانی نمایند!

به گزارش زنگ قلاب بافی، روز اول هفته بیستم لیگ برتر، نتایج به نفع استقلال رقم خورد. پیروزی استقلال مقابل پیکان و شکست رقیب سنتی، پرسپولیس جلوی طرفدار آن هم در شرایطی که استقلال 8 امتیاز با رقیب خود اختلاف داشت و اکنون هم امتیاز شده اند.

فتح الله زاده:عده ای عمدا میخواهند ساپینتو را عصبانی نمایند!

البته در بازی این هفته آبی ها درگیری نیمکت استقلال و پیکان مورد توجه بود و با ورود کمیته انضباطی به ماجرا همراه شد. در همین رابطه ایلنا با علی فتح الله زاده، مدیر عامل استقلال به تبادل نظر پرداخت:

8 اختلاف امتیاز استقلال با صدرنشین لیگ برتر جبران شد. به نظر این هفته خیلی برای شما و اعضای باشگاه استقلال شیرین بود؟

به هر حال کوشش بازیکنان، کادرفنی و پرسنل باشگاه باعث این موضوع شد. واقعاً جبران 8 امتیاز در این مدت کار سختی است که با کوشش کادرفنی به خصوص آقای ساپینتو و همه بچه ها به نتیجه رسیدیم. اگر بچه ها بخواهند و کنار هم باشند، هر کاری را انجام می دهند. تشکر می کنم از همه طرفداران عزیز که به ما اطمینان و اعتماد کردند و کنار ما ایستادند و از همه ارکان استقلال.

*احضار ساپینتو به کمیته انضباطی بعد از بازی پیکان و استفاده از واژه حیوان در نشست خبری رخ داد، این مسئله را چطور ارزیابی می کنید؟

منظور ساپینتو آن حیوانی که در فارسی مد نظر است نیست، خطاب او به افرادی بود که انسانی فکر نمی نمایند. بعد انصافاً جلوی نیمکت و بقیه زیر مجموعه به شما چنین توهینی بنمایند واکنش نشان نمی دهید؟ به هر حال ما تابع کمیته انضباطی هستیم. به نظرم سازمان لیگ از ارکان فوتبالی خودش دفاع کند. یک عده ای تعمداً می خواهند این فرد را عصبانی نمایند. مطمئنم ارکان فدراسیون و سازمان لیگ این قضیه را پیگیری می نمایند.

*در هفته های اخیر هر کسی با مربیان و نیمکت استقلال درگیر می گردد، می گوید ما زبان پرتغالی متوجه می شویم. نظرتان در این مورد چیست؟

خدا را شکر اگر مربیان لیگ برتر هر چیزی ندارند حداقل یک زبان به زبان شان اضافه شده است. باید از آقای ساپینتو تشکر کنیم که انگیزه ای شدند تا مربیان لیگ برتر زبان خارجی یاد بگیرند.

*ظاهراً بعد از پیروزی طرفدار مقابل پرسپولیس با ساکت الهامی تماس داشتید؟

به هر حال کار بزرگی را آقای ساکت الهامی انجام داد، بعد از مسابقه پرسپولیس با او تماس گرفتم و به ایشان تبریک گفتم. به هر حال یک مدت مربی ما هم بوده و وظیفه داشتم تشکر کنم کار خوب بوده و با او سابقه کار داشتیم. او یکی از فنی ترین مربیان اخیر فوتبال ایران است که توانسته در سه سال دو قهرمانی به دست آورد.

*برخی طرفداران تمایل دارند که قرارداد مهدی قایدی و محمد محبی دائمی گردد. آیا با توجه به شرایط مالی و تحت قرارداد بودن باشگاه های خارجی این مسئله امکان پذیر است؟

من تمام کوششم را می کنم. باز تاکید می کنم کوشش می کنم. چون آنها تحت قرارداد هستند یک وقت این موضوع عملی نگردد، طرفداران نگویند حاج آقا گفت و انجام نداد. طبیعی است کسی تمایل ندارد دو بازیکن با ارزش خود را از دست بدهد. ضمن اینکه اگر قرار باشد در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم باید با یک تیم خوب و مطمئن حاضر شویم. حضور این دو بازیکن به ما یاری می نماید.

*مهدی قایدی و کوین یامگا 2 بازیکن استقلال شانس آقای گلی دارند، به نظرتان می توانند پیروز شوند؟

قبلاً به آنها گفتم می توانید آقای گل باشید و مطمئنم این مسئله در توان آنها هست. امیدوارم در کنار قهرمانی، آقای گلی هم نصیب استقلال گردد.

منبع: ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1628

به "فتح الله زاده:عده ای عمدا میخواهند ساپینتو را عصبانی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده:عده ای عمدا میخواهند ساپینتو را عصبانی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید