پیشنهاد 16 میلیاردی به یازیکن 70 میلیون تومانی!

به گزارش زنگ قلاب بافی، مسعود رضاییان امروز 9 اسفندماه در جلسه شورای ورزش خوزستان که با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید، اظهار کرد: در حال حاضر 70 درصد بازیکنان صنعت نفت آبادان در لیگ برتر خوزستانی هستند که 40 درصد آن آبادانی هستند. بعلاوه تا به امروز 48 درصد به بازیکنان پرداختی داشته ایم و باید تا هفته بیست و پنجم، 20 میلیارد تومان دیگر تأمین اعتبار گردد تا بتوانیم پرداختی به بازیکنان را به 70 درصد برسانیم.

پیشنهاد 16 میلیاردی به یازیکن 70 میلیون تومانی!

وی ادامه داد: بعلاوه 240 نفر در هشت تیم پایه باشگاه مشغول به فعالیت هستند و 500 نفر فوتبال آموز داریم که در مدارس فوتبال تحت آموزش هستند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه سقف قرارداد بازیکنان ما در لیگ برتر 4.6 میلیارد تومان است، گفت: سایر بازیکنان ما رقم قراردادشان از 60 میلیون تومان تا 4 میلیارد تومان است. در حال حاضر سه بازیکن 4 میلیارد تومانی در باشگاه صنعت نفت آبادان مشغول به فعالیت هستند. بعلاوه میانگین دستمزد بازیکنان ما نزدیک به 600 تا 700 میلیون تومان است، اما با توجه به اینکه مجبور شدیم از ابتدای فصل تا به امروز تعداد زیادی بازیکن و مربی را جابه جا کنیم، این مبلغ تغییر کرد. البته همه این تغییرات نیز منفی بوده است و به نظرم خشت اول را کج گذاشتیم و به قول معروف این دیوار تا ثریا کج می رود.

وی ادامه داد: 33 روز است که به عنوان مدیرعامل در باشگاه صنعت نفت آبادان مشغول به فعالیت شدم. در ابتدا قصد پذیرش این سمت را نداشتم، اما چون این باشگاه همواره حامی من بوده است و از هر جایی که رانده شده بودم من را با آغوش باز پذیرفته بود، شرط مروت و مردانگی ندیدم که در آن مقطع باشگاه را تنها بگذارم. ماندم و نگران هم نیستم، اما آنچه مسلم است این است که ما نمی توانیم معجزه کنیم. حتی اگر پول زیادی هم به تیم تزریق گردد سابقه ندارد تیمی بتواند در 33 روز، 66 روز یا 99 روز نمی توان کاری کرد و البته در بلندمدت می توان کار انجام داد.

رضاییان تأکید کرد: جایگاه فعلی صنعت نفت آبادان خوب نیست و سابقه نداشته است باشگاهی سه مربی و سه مدیرعامل تغییر داده باشد و بتواند در لیگ برتر بماند و این ها همه نشانه های زوال و فروپاشی است، ولی ما هستیم تا اجازه ندهیم این اتفاق برای صنعت نفت آبادان رقم بخورد و هستیم تا توانایی و جانمان را بگذاریم تا تیم سقوط نکند، زیرا داشتن تیم فوتبال تنها تفریح مردمی مثل آبادان باشد.

وی اعلام کرد: یک بازیکن آفریقایی با مبلغ 11 هزار و 500 دلار جذب کردیم و تصورمان این است که بازیکن خوبی است و شاید جذب این بازیکن با این مبلغ بسیار خنده دار باشد، زیرا ما پولی نداریم. همه دوست دارند تیم شان قهرمان گردد، ولی باید شرایط را فراهم کرد و آن تیم بودجه مناسب و پایدار از ابتدای فصل داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: چند بازی مهم در پیش رو داریم که روی همه این بازی ها حساب می کنیم. به نظر من علاقه و غیرت در بازیکنان نفت آبادان برای حفظ تیم در لیگ برتر وجود دارد.

وی اعلام کرد: اگر همین امروز رئیس هیات فوتبال خوزستان یک بازیکن خوب خوزستانی را برای حضور در نفت آبادان به ما معرفی کند از این موضوع استقبال می کنیم. در حال حاضر 4 بازیکن جوان زیر 21 سال در تیم مان داریم که در ترکیب اصلی نفت آبادان به میدان می روند، اما همین الان می گویم ما دیگر نمی توانیم این بازیکنان را نگه داریم. این بازیکنان پیشنهاد 16 میلیارد تومانی دارند در حالی که در حال حاضر قراردادشان با باشگاه نفت آبادان 70 میلیون تومان است و من چطور می توانم این بازیکنان را نگه دارم؟ البته من می گویم اشکالی ندارد این سرنوشت ما است که بازیکن بسازیم و دیگران استفاده نمایند و ما با داشته های دیگرمان ادامه دهیم.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1633

به "پیشنهاد 16 میلیاردی به یازیکن 70 میلیون تومانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 16 میلیاردی به یازیکن 70 میلیون تومانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید