چپ دست ها از راه رسید

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، رمان چپ دست ها اثر یونس عزیزی از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر شد.

چپ دست ها از راه رسید

این رمان روایت جوانی است که در حال سپری کردن خدمت سربازی اش در زندان است. شخصیت اصلی رمان برای غلبه بر مسائل درونی و بیرونی که با آن دست و پنجه نرم می نماید در صدد پیدا کردن راهی برای برطرف آنهاست. او به استقبال پیشنهادهایی می رود که تبعات مختلفی برایش دارد و در این میان مفاهیمی همچون عشق، نفرت، انتقام و خیانت را تجربه می نماید.

در بخشی از این رمان می خوانیم:

هیچ نامة عملِ سفیدی این جا پیدا نمی گردد. نامه ها در طیفی از رنگ سیاه دسته بندی شده اند؛ یکی کم رنگ تر، و دیگری پررنگ تر. انگار رویشان قیر مذاب ریخته باشند. انتهای طیف سیاه، با کنتراست بالا. احساس می کنم از بدو تولد دست راست نداشته اند و همه یک دست به جهان آمده اند؛ با دستِ چپ. فکر می کنم قیامت هم باید بایگانی داشته باشد؛ چیزی شبیه بایگانی زندان. حکماً عظیم تر و شلوغ تر. آن جا هم چند سرباز مادرمرده وجود دارد که دائماً بین اتاقِ بایگانیِ قیامت و دفتر مددکاری برزخ رفت وآمد می کنند. سربازِ بیچاره گه گیجه می گیرد از بس پرونده ها را زیرورو می نماید. آن همه آدم عجیب وغریب. آن همه پروندة عجیب وغریب تر.

انتشارات شهرستان ادب رمان چپ دست ها اثر یونس عزیزی را در 224 صفحه با شمارگان 1500 نسخه و قیمت 55 هزار تومان به چاپ رسانده است. علاقه مندان برای تهیه کتاب می توانند به سایت ادب بوک مراجعه کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 949

به "چپ دست ها از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چپ دست ها از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید