آمازون وارد دنیای بازی می گردد

به گزارش زنگ قلاب بافی، پیش بینی می گردد که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و خانه نشینی نصفی از جمعیت دنیا، تقاضا برای بازی های آنلاین و به صورت کلی صنعت گیمینگ به شدت افزایش پیدا کند و رونق بسیار بیشتری نسبت به قبل یابد.

آمازون وارد دنیای بازی می گردد

گزارش ها حاکی از آن است که شرکت آمازون با بهره گیری از فضای ابری قصد ورود به صنعت بازی و گیمینگ را دارد. آمازون که بدون شک یکی از عظیم ترین غول های تکنولوژی در دنیا به شمار می رود، مشغول کار روی پروژه ای با عنوان Project Tempo است که بازی های مختلف را در فضای ابری باز و اجرا می نماید.

هفته پیش نیویورک تایمز با انتشار گزارشی اطلاع داد که آمازون دو بازی ابری جدید (Crucible) و (New World) را به منظور عرضه و انتشار در ماه مه امسال میلادی آماده سازی نموده و قرار است هر دوی آن ها روی پلت فرم بازی ابری آمازون با عنوان tempo باشند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری در این مورد خاطرنشان نموده اند که مایکروسافت و گوگل به عنوان عظیم ترین سازندگان و توسعه دهندگان فعال در صنعت گیمینگ نیز از مدت ها پیش بر روی توسعه بازی های خود در فضای ابری سرمایه گذاری و کوشش های بسیاری نموده اند.

این در حالی است که آمازون به عنوان ارائه دهنده سرویس های برتر ابری در دنیا شناخته می گردد. از طرفی دیگر ورود این غول تکنولوژی آمریکایی به توسعه بازی های ابری از آنجایی که در دهه گذشته صنعت گیمینگ تبدیل به یکی از سودآورترین کسب و کار های دنیا شده و محبوبیت بسیاری از سوی کاربران پیدا نموده است جای تعجب ندارد چراکه برآورد های پیشین نشان می داد صنعت بازی در سال 2020 بیش از 160 میلیارد دلار درآمد کسب خواهد نمود.

همچنین پیش بینی می گردد که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و خانه نشینی نصفی از جمعیت دنیا، تقاضا برای بازی های آنلاین و به صورت کلی صنعت گیمینگ به شدت افزایش پیدا کند و رونق بسیار بیشتری نسبت به قبل یابد.

منبع: فرادید
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 331

به "آمازون وارد دنیای بازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون وارد دنیای بازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید