ابتکار جالب شهر اروپایی برای افزایش فضای سبز شهری ، دیوارهای بتنی باغ عمودی می شوند (قیمت ساخت ویلا)

به گزارش زنگ قلاب بافی، مسئولان مادرید برای افزایش فضای سبز و تغییر ظاهر بتنی شهر، دیواره های کمربندی مرکزی این شهر را به باغ های عمودی مجهز خواهند کرد.

ابتکار جالب شهر اروپایی برای افزایش فضای سبز شهری ، دیوارهای بتنی باغ عمودی می شوند (قیمت ساخت ویلا)

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، خوزه لوئیس مارتینز-آلمیدا، شهردار مادرید طی یک کنفرانس مطبوعاتی شروع پروژه Calle 30 Natura را بیان کرد؛ این پروژه پوشش دیوارهای بتنی کل جاده کمربندی مرکز مادرید را با باغ های عمودی شامل می گردد.

ابتکار تازه از همین هفته با یک فاز آزمایشی 6 ماهه اجرا خواهد شد و طی آن یک بخش 400 متری از بزرگراه، اولین قسمتی است که این مداخله شهری را دریافت می نماید.

پروژه تازه به ستونی اصلی در استراتژی کلی پایداری محیطی مادرید 360 تبدیل خواهد شد که بر تعهد مقامات محلی برای افزایش چشمگیر زیرساخت سبز مرکز اسپانیا و آماده سازی آن برای تلاطم های تغییرات آب وهوایی تاکید می نماید.

این پروژه سرمایه گذاری 30 میلیون یورویی را شامل می گردد و فاز دوم آن سال 2024 شروع خواهد شد. در مجموع، برنامه ریزان شهری در پی پوشش 100 هزار متر مربعی دیوارهای بتنی هستند تا این کمربندی را با پوشش گیاهی سبز نمایند.

در این باغ های عمودی، حسگرهای آلودگی نصب خواهد شد و به این ترتیب افرادی که در نزدیکی آن ها زندگی می نمایند یا از محیط به عنوان گذر استفاده می نمایند، از وجود آلاینده ها باخبر می شوند.

برای ساخت دیوارهای سبز از گونه های گیاهی کاربردی استفاده خواهد شد که مقاومت بالا و مصرف آب کمی دارند و برای شرایط اطراف مناسب خواهند بود.

این صفحات سبز دارای سیستم آبیاری و نظارت اتوماتیک برای اطلاع از شرایط باغ ها در زمان واقعی به منظور حفظ پوشش گیاهی در شرایط مطلوب خواهند بود.

جدا از مزایای زیست محیطی آشکار، مقامات از فواید باغ های عمودی به علت جذابیت بصری آن ها و حتی به این علت که به طور مؤثر گرافیتی های غیرمجاز را حذف می نمایند، تمجید نموده اند.

منبع: ایمنا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1611

به "ابتکار جالب شهر اروپایی برای افزایش فضای سبز شهری ، دیوارهای بتنی باغ عمودی می شوند (قیمت ساخت ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار جالب شهر اروپایی برای افزایش فضای سبز شهری ، دیوارهای بتنی باغ عمودی می شوند (قیمت ساخت ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید