استقبال مردم از میوه های تنظیم بازاری سرد بود، ما منتظر تغییر قیمت ها و اعلام نرخ های جدید تنظیم بازاری هستیم

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به آغاز توزیع میوه های تنظیم بازاری گفت: استقبال مردم از این میوه ها بسیار سرد بوده است.

استقبال مردم از میوه های تنظیم بازاری سرد بود، ما منتظر تغییر قیمت ها و اعلام نرخ های جدید تنظیم بازاری هستیم

به گزارش خبرنگاران اسدالله کارگر در مصاحبه با مهر با بیان اینکه توزیع میوه های تنظیم بازاری از امروز آغاز شده است، گفت: استقبال از این عرضه بسیار سرد است.

وی با بیان اینکه میوه های تنظیم بازاری (سیب درختی و پرتقال) با قیمت هرکیلوگرم 5,600 تومان از سوی اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در اختیار مغازه داران قرار می گیرد، افزود: مغازه داران باید این میوه ها را به قیمت هرکیلوگرم شش هزارتومان به مصرف کننده نهایی عرضه می شود.

کارگر ادامه داد: قیمت میوه های تنظیم بازاری معمولاً باید کمتر از نرخ بازار باشد اما هم اکنون این فرایند معکوس است به عبارت دیگر مغازه داران پرتقال را از میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی 4000 تا 4,200 تومان می خرند و می توانند به قیمت بالاتر از شش هزارتومان نیز عرضه کنند بنابراین تمایلی به خرید میوه های تنظیم بازاری وجود ندارد.

وی شرح داد: به همین دلیل ما منتظر تغییر قیمت ها و اعلام نرخ های جدید تنظیم بازاری هستیم تا این شرایط رفع شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 273

به "استقبال مردم از میوه های تنظیم بازاری سرد بود، ما منتظر تغییر قیمت ها و اعلام نرخ های جدید تنظیم بازاری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مردم از میوه های تنظیم بازاری سرد بود، ما منتظر تغییر قیمت ها و اعلام نرخ های جدید تنظیم بازاری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید