استودیوی کوانتیک دریم ناشر بازی Dustborn خواهد بود

به گزارش زنگ قلاب بافی، اگر به خاطر داشته باشید، بازی اکشن ماجرایی داستان محوری به نام Dustborn در ماه ژوئن گذشته معرفی شد. اثری که در آن موقع اعلام شد توسط استودیو Red Thread Games ساخته خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار تعیین شده است که استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) قرار است ناشر این بازی باشد.

استودیوی کوانتیک دریم ناشر بازی Dustborn خواهد بود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

با توجه به این خبر، همچنین اعلام شده که تاریخ عرضه بازی برای سال 2021 در نظر گرفته شده است. به گفته خالقان اثر، بازی Dustborn قرار است برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) منتشر شود. راگنار تورنکوئیست (Ragnar Tornquist)، کارگردان بازی، در بیانیه جدیدی که از سوی استودیو Read Thread Games منتشر شده، اعلام کرده است:

گیوم دو فونداومیر (Guillaume de Fondaumiere)، مدیرعامل استودیو کوانتیک دریم، درباره این موضوع می گوید:

Dustborn یک بازی سوم شخص تک نفره داستان محور است که شما را راهی ماجرا و سفری جاده ای درباره امید، عشق، دوستی، ربات ها و البته قدرت کلمه ها می سازد. بازی در آمریکایی پرخطر و البته پرجنب وجوش جریان دارد. سبک گرافیکی جذاب بازی برگرفته شده از رمان های گرافیکی است. گروهی از افراد طردشده باید از میان قاره تقسیم شده آمریکا عبور کنند تا جعبه ای مرموز را از کالیفرنیا به نوا اسکوشیا برسانند. وقایع بازی در سال 2030 رخ می دهد و همان گونه که گفته شد باید این جعبه مرموز را در آمریکایی که از هم گسیخته به مکان مشخصی برسانید. با این حال، این کاری نیست که بتوانید به تنهایی انجام دهید و برای آن نیاز به گروهی دارید که می توانید با جذب افراد مختلف آن را شکل دهید. فیلم های جاده ای در تاریخ سینما خاطرات و لحظات جالب و خاصی را رقم زده اند اما جالب است که با یک بازی ویدیویی داستان محور روبرو هستیم که اساسش بر پایه یک سفر جاده ای بنا شده است و چنین حس و حالی را دارد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 780

به "استودیوی کوانتیک دریم ناشر بازی Dustborn خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی کوانتیک دریم ناشر بازی Dustborn خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید