افزایش سینماهای فیلم پیشی میشی

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران (پانا) - اکران فیلم پیشی میشی در دور جدید بازگشایی سینماها ادامه دارد و تعداد سالن های این فیلم نیز در حال افزایش است.

افزایش سینماهای فیلم پیشی میشی

حبیب اسماعیلی پخش کننده سینما و مدیر عامل شرکت سینمایی فیلمسازان با اشاره به استقبال از اکران فیلم پیشی میشی گفت: بعد از بازگشایی مجدد سالن های سینما، اکران فیلم پیشی میشی شروع شد و خوشبختانه در دور جدید اکران، استقبال از فیلم پیشی میشی به نسبت خوب بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 50 سالن سینما فیلم پیشی میشی را نمایش می دهند و هر سالن سینمایی که فعالیت خود را شروع می نماید نسبت به نمایش این فیلم اقدام می نماید. دلیل استقبال مردم، فضای مفرح و شادی است که این فیلم دارد.

اسماعیلی اضافه نمود: با توجه به اینکه فیلمهای زیادی در انتظار اکران هستند باید کوشش کنیم تا با حفظ و اجرای پروتکلهای بهداشتی ارتباط تماشاگر با سالن سینما قطع نگردد و در کنار آن از بیکاری پرسنل جلوگیری گردد.

فیلم پیشی میشی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی احمد احمدی و با حضور رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، نفیسه روشن، یوسف صیادی، ساعد هدایتی، محمد شیری، عباس محبوب و صدیقه کیانفر هم اکنون در حال اکران است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 865

به "افزایش سینماهای فیلم پیشی میشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سینماهای فیلم پیشی میشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید