اقدام ضروری برای جنگ فرسایشی

به گزارش زنگ قلاب بافی، حداقل شصت روز از ورود یک ویروس کم تر از میکرون به داخل کشور ما می گذرد؛ بیش از پنج هزار نفر از هم وطنان عزیزمان را ازدست داده ایم و تعداد موارد بحرانی هم بیش از سه هزار نفر است.

اقدام ضروری برای جنگ فرسایشی

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محسن پیرهادی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت : حداقل شصت روز از ورود یک ویروس کم تر از میکرون به داخل کشور ما می گذرد؛ بیش از پنج هزار نفر از هم وطنان عزیزمان را ازدست داده ایم و تعداد موارد بحرانی هم بیش از سه هزار نفر است. این درحالی است که صحبت از موج بعدی و احتمال افزایش مبتلایان و به تبع آن، آمار فوتی ها وجود دارد. شرایطی که نه مخصوص به ایران است نه غرب آسیا؛ این ویروس، جای خود را در عموم کشورهای جهان پیدانموده است و آرام آرام، نام خود را در قسمتِ ترین های ویروس های مرگبار، ثبت نموده تا حدی که در سیاست، اقتصاد و اجتماعِ ملل مختلف از دوره کرونا و پساکرونا یاد می نمایند.

شرایط کشورهای دیگر نیز در معرض دید همگان قرار گرفته است و نشان می دهد، این معضل، پیچیده تر از آن است که توقع داشت، در کوتاه مدت حل وفصل گردد. اقدامات خوبی تا به امروز ازسوی دستگاه های مختلف اجرا شده و طبیعتا کمی ها و کاستی هایی هم متوجه آنان است. مردم قطعا بابت اقدامات مؤثر و ازخودگذشتگی های جامعه بهداشت و درمان و مسئولان ذی ربط، قدردان هستند و به خاطر تقصیرها و قصورها گلایه مند و منتظر اصلاح. بی شک یکی از سنگین ترین بارها به دوش جامعه درمانی و خصوصا پرستاران دلسوز و زحمتکش است. کسانی که شبانه روز در معرض خطر و آسیب هستند ولی میدان جهاد و بلکه خط مقدم را ترک نکردند و کماکان می جنگند. این قشر ایثارگر و فداکار تا به امروز چندین شهید، درراه حفظ جان هم میهنان تقدیم نموده اند و تعدادی هم در بستر بیماری هستند.

نبرد ادامه دارد؛ وقتی زمان عملیات از یک روز و دو روز و 10 روز تجاوز می نماید و به اصطلاح، فرسایشیمی گردد، گردان های پشتیبان و جایگزین، باید به ترمیم و تقویت لشگر و تیپ های درگیر در عملیات یاری نمایند. تجهیزات و مهمات برای این نبرد، لازم است و قوت قلب برای رزمندگان واجب. مردم در پشت جبهه تکالیفی دارند، فرماندهان و مسئولان در ستاد هم وظایف خطیری به عهده دارند که تعلل و تخطی هر یک از آنان باعث صدمات جبران ناپذیری خواهد شد. گاهی یک عقب نشینی درست، جان تعداد زیادی از رزمندگان را حفظ می نماید و رسیدن سلاح و اطلاعات به روز نیز می تواند سرنوشت این نبرد را به نفع ما تغییر دهد.

یکی از اتفاقاتی که روحیه رزمندگان خط مقدم را می تواند به خوبی بالا ببرد رسیدگی به شرایط استخدامی حقوق و دستمزدی و مطالبات و معوقات پرستاران است. هزاران نفر چشم انتظار اخبار خوب از ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا هستند تا با جان و انگیزه و توان بیشتر به ادامه جهاد بپردازند.

بعد از 60 روز تجربه خاص و سخت که پر کشیدن بیش از پنج هزار نفر از عزیزان و هم وطنان با آن قرین شده بایستی یک انرژی مضاعف به پرستاران و جامعه درمانی تزریق گردد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 367

به "اقدام ضروری برای جنگ فرسایشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام ضروری برای جنگ فرسایشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید