اماکن عمومی منطقه یک از تصرف افراد سودجو آزاد می گردد

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون شهردار منطقه یک گفت: اماکن عمومی شمال تهران از تصرف افراد سودجو آزاد و در اختیارعموم شهروندان قرار می گیرد.

اماکن عمومی منطقه یک از تصرف افراد سودجو آزاد می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای احقاق حقوق عمومی شهر، شناسایی اماکن عمومی که در تصرف افراد سودجو است را در دستور کار قرار داده است.

وی آزاد سازی سالن صخره نوردی باغ اسکویی را ازجمله این موارد دانست و گفت: طبق نامه اداره ورزش شهرداری منطقه یک این مجموعه که به صورت غیرمجاز، عدم رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت و بدون پرداخت حقوق شهرداری فعالیت می نموده با رویه قانونی تخلیه شد.

سجادی اضافه نمود: اموال و تجهیزات این مجموعه که با اخطارهای متعدد به متصرف مبنی برجمع آوری یا فروش آن به مجموعه شهرداری به نتیجه نرسید با استعلام اداره حقوقی، با رعایت تمهیدات لازم جمع آوری و انبار شد.

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: جهت تسریع از استفاده مجدد مجموعه، با مشاوره فدراسیون صخره نوردی مقرر شد پیمانکار نو حاضر و اقدام به بروزرسانی و نصب تجهیزات نو کند تا به زودی این مجموعه بدون موانع و معارض در اختیار علاقمندان به این ورزش و دیگر حوزه های ورزشی قرار گیرد.

او زمین چمن بوستان آرزو را از دیگر موارد برطرف تصرف شده دانست و گفت: این زمین چمن طبق درخواست شهروندان در بوستان آرزو در محله تجریش افتتاح شد اما متاسفانه طی این سالها خارج از روال قانونی، بدون وجود قرارداد تعیین و پرداخت هزینه، به وسیله افرادی سودجو مورد بهره برداری نهاده شد که علی رغم چندین مرتبه کوشش شهرداری برای باز پس گیری و یا عقد قرارداد، متصرفان از هرگونه همکاری و پاسخگویی و یا تحویل این زمین سرباز زدند و در نتیجه شهرداری با توسل به راهکارهای قانونی، این محل عمومی را برطرف تصرف و مجدد برای بهره برداری شهروندان در چارچوب قانون در اختیار سرای محله قرار داد.

سجادی توضیح داد: اقدامات اخیر شهرداری که منجر به احقاق حقوق شهروندان و صیانت از اموال بیت المال شده است باعث جوسازی و مخالفت افراد سودجو که سالیان سال بدون پرداخت حق عمومی از این مکان ها استفاده می کردند شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اقدامات اجرایی را در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان دانست و گفت: آنچه دچار تغییر شده نه خدمات ارائه شده به شهروندان بلکه جلوگیری از سودجویی بعضی افراد از اموال عمومی بوده است که بی تردید مورد حمایت و رضایت شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1128

به "اماکن عمومی منطقه یک از تصرف افراد سودجو آزاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اماکن عمومی منطقه یک از تصرف افراد سودجو آزاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید