امکان بسته شدن مجدد اماکن ورزشی وجود دارد، اولویت شورای شهر تهران سلامت مردم است

به گزارش زنگ قلاب بافی، رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر روزی احساس کنیم شرایط بحرانی خواهد شد در مورد مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد و پیشنهاد خواهیم داد که اوضاع به شکل قبل بازگردد.

امکان بسته شدن مجدد اماکن ورزشی وجود دارد، اولویت شورای شهر تهران سلامت مردم است

حجت نظری در گفتگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران در مورد برنامه های مدیریت شهری برای بازگشت شهروندان در دوران مقابله با کرونا به مجموعه های ورزشی تهران اظهار کرد: مهمترین موضوع در مورد بازگشایی فضای مجموعه های ورزشی این است که ما باید حتما نیروهای سازمان ورزش شهرداری و افرادی که در مجموعه های ورزشی شهر تهران فعالیت می کنند را در حوزه مقابله با کرونا به خوبی توجیه کنیم.

وی افزود: در جلسه ورزش از نو به همت سازمان ورزش شهرداری تهران به دنبال این بودیم که الزامات و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفاظت از جان شهروندان به خوبی انجام شود که این موضوع در قالب کلاس های آموزشی به مدیران داده شد که نخستین گام برای بازگرداندن شهروندان به مجموعه های شهرداری تهران است.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران بیان نمود: در مرحله دم نیز باید دیگر کارکنان مجموعه های ورزشی توجیه شوند و باید از تمام ضوابط کرونایی پیروی کنند؛ همچنین در کنار این موضوع باید سازمان ورزش شهرداری تهران و دیگر بخش های معاونت اجتماعی شهرداری تهران نحوه استفاده از مجموعه های ورزشی را در دوران پسا کرونا به شهروندان آموزش دهند.

وی بیان نمود: شهروندان باید توجه داشته باشند که استفاده از دستگاه های ورزشی برای آنها امن است و مسئله ای وجود ندارد و همچنین پروتکل های صادر شده اجرا شود پایش و نظارت کمیته ورزش شورا و سازمان ورزش شهرداری تهران بر عملکر مدیران مجموعه های ورزشی و رعایت پروتکل ها بسیار مهم است و باید نظارت شهروندان بتوانیم این اجرا را پایش کنیم.

نظری شرح داد: شهروندان باید توجه داشته باشند که کرونا از بین نرفته است و ما نیز نسبت به ضدعفونی اماکن ورزشی پیگیر هستیم؛ اما چیزی که از همه اقدامات برای مدیریت شهرداری تهران مهم است و اگر روزی احساس کنیم شرایط بحرانی خواهد شد در مورد مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد و پیشنهاد خواهیم داد که اوضاع به شکل قبل بازشود.

وی گفت: اتفاق مهم در کشور این است که ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری های لازم را با شوراهای شهر داشته باشد و در صورت نیاز و اعلام شورا ها که کنندگان مردم هستند مبنی بر نیاز مردم همان شهر عمل کنند؛ لذا برای ما سلامت مردم بسیار مهم است و باید ستاد ملی مقابله با کرونا به نظر اعضای شورای شهر توجه ویژه ای داشته باشد.

4148

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 462

به "امکان بسته شدن مجدد اماکن ورزشی وجود دارد، اولویت شورای شهر تهران سلامت مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بسته شدن مجدد اماکن ورزشی وجود دارد، اولویت شورای شهر تهران سلامت مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید