بیش از نیم میلیون گل برای ساختن هرم اکوادور استفاده شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، بیش از نیم میلیون گل برای ساختن نمونه ای از یکی از مهم ترین سایت های باستان شناسی اکوادور استفاده شده است.

بیش از نیم میلیون گل برای ساختن هرم اکوادور استفاده شد

مسئولین شهر تاباکوندو (Tabacundo) در کشور اکوادور با استفاده از 546٬364 گل رز که در کوه های پدرو مونکایو رشد نموده بودند، پیروز شدند با ساختن بزرگ ترین سازه گل (از لحاظ تعداد گل های استفاده شده) رکورد جدیدی در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت نمایند.

بیش از 1500 داوطلب در سنین مختلف در ساختن این سازه زیبا با مساحت 1100 متر مربع که به شکل یکی از هرم های کوشاچی (Cochasquí pyramids) ساخته شده است، یاری کردند. هرم های کوشاچی، یک بنای یادبود طبیعی و باستان شناسی مهم در شمال اکوادور است.

گل های رز اکوادوری حضوری قدرتمند در بازارهای گل بین المللی دارند و دولت پدرو مونکایو برای رسیدن به این رکورد، باید از حداقل 500٬000 گل در این سازه استفاده می کرد.

این گل ها از 150 مزرعه پرورش گل در نقاط مختلف اکوادور جمع آوری شده اند و با استفاده از کامیون به مرکز نگهداری گل ها منتقل شدند.

برای محافظت از ساقه های گل در برابر بی آبی، یک سیستم آبیاری قطره ای در محل نصب شده است و بعدها، از رزهای مورد استفاده در ساخت این هرم برای فراوری کود استفاده خواهد شد.

منبع: کجارو / guinnessworldrecords.com
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1415

به "بیش از نیم میلیون گل برای ساختن هرم اکوادور استفاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از نیم میلیون گل برای ساختن هرم اکوادور استفاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید