تجمع ضد آمریکایی قبایل شمال سوریه علیه اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای

به گزارش زنگ قلاب بافی، منابع سوری از تجمع قبایل که در قامشلی در استان الحسکه علیه اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای و شبه نظامیان وابسته به آنها برگزار گردید، خبر دادند.

تجمع ضد آمریکایی قبایل شمال سوریه علیه اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، شرکت نمایندگان در تجمعی در در شهر قامشلی در حومه الحسکه بر لزوم خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی و ترکیه ای و شبه نظامیان وابسته به آنها از سوریه تاکید نمودند و بر حمایت از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه تاکید نمودند.

در این تجمع که با حضور بزرگان و سرشناسان شیوخ عشایر قبیله طی برگزار گردید بر حمایت با گزینه مقاومت مردمی برای بیرون راندن نیروهای خارجی که غیرقانونی در سوریه هستند و به غارت منابع طبیعی و سرقت محصولات کشاورزی می پردازند تاکید شد.

تجمع نمایندگان هدف این اقدامات اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای را تضعیف اراده ملت سوریه در منطقه الجزیره سوریه اعلام کردند.

این تجمع نمایندگان بیان کردند که حامی ارتش سوریه تا آزادسازی کل خاک سوریه هستند.

شیخ محمد الفارس در تبادل نظر با سانا گفت: این تجمع پس از 10 سال از پایداری ملت سوریه در برابر تروریسم برگزار می گردد. ارتش سوریه در نبردی سخت با شرورترین تروریست ها شرکت نموده است و همه توطئه ها برای تجزیه سوریه را به شکست کشانده است.

وی اضافه کرد: عشایر منطقه الجزیره بر تمامیت ارضی سوریه تاکید دارند و در کنار ارتش سوریه هستند و حامی فرایند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به عنوان راهی برای رساندن کشور به ثبات، هستند.

شیخ فیصل العازل از قبیله المعامره هم تاکید نمود: ساکنان منطقه الجزیره سوریه در استان الحسکه دست در دست ارتش سوریه با هر دخالت خارجی غیرقانونی که هدفش برهم زدن وحدت سوریه و تمامیت ارضی ان است، مقابله می نمایند.

وی گفت: به منظور بازسازی کشور باید که همه نیروهای خارجی اشغالگر که حامی تروریسم هستند و عامل بی ثباتی در منطقه هستند از جمله آمریکا و ترکیه باید خارج شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 960

به "تجمع ضد آمریکایی قبایل شمال سوریه علیه اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع ضد آمریکایی قبایل شمال سوریه علیه اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید