تور روسیه: تشریح شرایط شمشیربازان کرونایی ایران در قرنطینه روسیه

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه که به منظور حضور در رقابت های بین المللی و برگزاری اردوی مشترک به روسیه سفر نموده بودند به علت ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برند.

تور روسیه: تشریح شرایط شمشیربازان کرونایی ایران در قرنطینه روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمد رضایی یکی از ملی پوشان اسلحه اپه است که نتیجه تست کرونای او مثبت اعلام شده و به همینی علت در قرنطینه به سر می برد.

این شمشیرباز در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط خود و هم تیمی هایش شرح داد و گفت: وقتی وارد روسیه شدیم از همه اعضای تیم تست کرونا گرفته شد و نتیجه همه هم منفی اعلام شد. اینگونه مجوز شرکت در مسابقات را گرفتیم و دیدارهای خود را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: از ابتدا قرار بر این بود که بعد از اتمام مسابقات بین المللی روسیه، اردویی مشترک با تیم میزبان داشته باشیم. به همین علت پس از اتمام مسابقات و برای ورود به کمپ روسیه یک مرحله تست دیگر از اعضای تیم گرفته شد. در این مرحله نتیجه تست مهدی رحیم زاده فرجی سرمربی تیم به همراه محمد شجاعی و محمدرضا وثوقی مثبت اعلام شد و آنها را به قرنطینه بردند.

این ملی پوش شمشیربازی اسلحه اپه که در مسابقات روسیه صاحب جایگاه هفدهم شد، ادامه داد: دو روز پیش مجدد از دیگر اعضای تیم تست گرفته شد تا اطمینان حاصل گردد که مورد مبتلا به کرونا نداریم اما در این مرحله تست من و احمدرضا کنعانی هم مثبت اعلام شد و به همین علت ما دو نفر هم به قرنطینه رفتیم.

رضایی با بیان اینکه محل قرنطینه در هتل مخصوص فدراسیون شمشیربازی روسیه در نظر گرفته شده است، گفت: هتل تقریباً خالی است و از این حیث برای قرنطینه مناسب است. البته حال عمومی سه نفر از ما خوب است اما دو نفر شرایط بدتری دارند و به نیازمند مراقبت های بیشتری هستند.

وی در خصوص زمان بازگشت تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه به کشور گفت: طبق مکاتباتی که داشته ایم باید هر یک از ما قرنطینه 10 روزه را سپری کنیم سپس اجازه خروج از آن را به ما می دهند. البته قرار است طی روزهای آینده مجدد یک مرحله تست بدهیم تا شرایطمان بهتر تعیین گردد.

این ملی پوش شمشیربازی در خصوص هزینه تست های کرونا در روسیه توضیح داد: هزینه هر تست 5 میلیون تومان می گردد و فکر می کنم پرداخت آن با خودمان یعنی فدراسیون ایران است. پرداخت هزینه های غذا، هتل و حضور در مسابقات کاملاً با فدراسیون ایران بود، پس قاعدتاً هزینه تست های کرونا هم با خودمان باید باشد.

رضایی تاکید نمود: مسئولان فدراسیون شمشیربازی طی این چند از تهران روز پیگیر شرایط ما بوده اند. البته قرار بود ما در مسابقات جایزه بزرگ قطر هم شرکت داشته باشیم اما با مسائلی که با آن روبرو شدیم بعید است بتوانیم به این رقابت ها برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1427

به "تور روسیه: تشریح شرایط شمشیربازان کرونایی ایران در قرنطینه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: تشریح شرایط شمشیربازان کرونایی ایران در قرنطینه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید