تعلیم نفس کشیدن منتشر شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران؛ رمان تعلیم نفس کشیدن نوشته آن تایلر، با ترجمه ای از علی ملایجردی و از سوی نشر سیب سرخ منتشر شد.

تعلیم نفس کشیدن منتشر شد

در بخشی از این کتاب می خوانیم: کافه درست جلوی رویش بود، و آن سوتر تعدادی بناهای کوتاه که با بلوک سبک ساخته بودند و فراتر از آن به نظر او حداقل نمای از شهر دیده می شد. شاید این یکی از شهرهای درهم و برهم سر جاده جهت یک بود، این شهرها بیشتر در جهت برطرف احتیاج مسافران به وجود آمده بود. مگی می توانست در یک هتل بدون زرق وبرق بماند، اتاق های این هتل از تختی که داخل آن بود بزرگتر نبودند.

در توضیحی بر این اثر آمده که آن تایلر رمان و داستان کوتاه نویس و منتقد ادبی آمریکایی است. از او بیست وسه رمان منتشر شده است. از جمله رمان های او می توان به رستوران دلتنگی، گردشگر تصادفی و تعلیم نفس کشیدن اشاره نمود. هر سه این کتاب ها فینالست های جایزه پولیتزر بوده اند و در سال 1989 کتاب تعلیم نفس کشیدن برنده نهایی آن شناخته شد.

آن تایلر همسر زنده یاد تقی مدرسی، رمان نویس مشهور ایرانی خالق آداب زیارت، شریفجان شریفجان و آدم های غایب است.

کتاب تعلیم نفس کشیدن نوشته آن تایلر، در 412 صفحه، به قیمت 139 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه علی ملایجردی، از سوی نشر سیب سرخ به کتاب فروشی ها راه یافت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1222

به "تعلیم نفس کشیدن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیم نفس کشیدن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید