توخل: نیمار پنالتی بعدی را گل خواهد نمود، عالی دفاع کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم

به گزارش زنگ قلاب بافی، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل سن اتین در رقابت های لیگ یک فرانسه تمجید و از مهاجم برزیلی اش حمایت کرد.

توخل: نیمار پنالتی بعدی را گل خواهد نمود، عالی دفاع کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هجدهم لوشامپیونه فرانسه با نتیجه 4 بر صفر میزبان خود، سن اتین را از پیش رو برداشتند، با حضور در کنفرانس خبری پس از این بازی درباره ستاره برزیلی اش که در این بازی دو پاس گل داد اما در دقیقه 63 هم یک ضربه پنالتی را با کوبیدن به تیر دروازه به هدر داد، گفت: من همواره به عنوان سرمربی کمی عصبی هستم و این امری طبیعی است. در حالت عادی وقتی نیمار شوت می زند، نسبت به گلزنی او اطمینان دارم. نیمار بابت از دست دادن پنالتی ناراحت است چون می خواهد گلزنی کند. این هم فرصت خوبی برای نیمار به منظور گلزنی بود، اما او پنالتی بعدی را گل خواهد نمود و اطمینان دارم که دوباره گلزنی خواهد نمود.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن که تیم تحت هدایتش در این ملاقات با گلزنی های لئاندرو پارِدِس، کیلیان امباپه (دو بار) و مائورو ایکاردی به پنحمین برد متوالی خود در این رقابت ها رسید، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما عالی دفاع کردیم و مثل همواره در کنار هم پرقدرت ظاهر شدیم. ما شایسته کسب پیروزی در این ملاقات بودیم. ما موقعیت های زیادی روی دروازه سن اتین خلق کردیم و توپ های زیادی را در نیمه حریف پوشش دادیم. حتی پس از اینکه بازیکن سن اتین اخراج شد، از کارهای دفاعی غافل نشدیم که این نشانه خوبی است و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. این برد را هم به آنها تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 14

به "توخل: نیمار پنالتی بعدی را گل خواهد نمود، عالی دفاع کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: نیمار پنالتی بعدی را گل خواهد نمود، عالی دفاع کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید