معرفی شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک

به گزارش زنگ قلاب بافی، آشنایی با شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک | TUI fly Belgium

یکی از خطوط هواپیمایی مقرون به صرفه قیمت که در کشور بلژیک فعالیت می کند و بسیار هم پر مسافر است، شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک (TUI FLY BELGIUM) است. البته توی فلای تنها مخصوص کشور بلژیک نیست و در بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی دارای شعبه است که در ادامه این متن حتما آن ها را نیز آنالیز خواهیم کرد. در ادامه، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم خطوط هوایی توی فلای بلژیک را مورد نقد و آنالیز قرار دهیم.

معرفی شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک

تاریخچه شرکت هواپیمایی توی فلای

شرکت هواپیمایی توی فلای در سال 2003 به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت هواپیمایی توی فلای در بلژیک به صورت قانونی تاسیس گشت. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر بروکسل، مرکز بلژیک می باشد.

این شرکت قبلا با عنوان جت ایر فلای (JETAIRFLY) تاسیس گشت ولی در ادامه نام آن به عنوانی که امروز دارد تغییر پیدا کرد. همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم این شرکت یکی از شرکت های تابعه توی فلای است.

شرکت هواپیمایی توی فلای به جز خطوط هوایی توی فلای بلژیک دارای خطوط هوایی دیگری در هلند (TUI FLY NETHERLANDS)، آلمان (DEUTSCHLAND)، کرز ایر اینترنشنال (CORSAIR INTERNATIONAL) که به عنوان شعبه فرانسوی این ایرلاین در حال فعالیت است، انگلیس و منطقه نوردیک (NORDIC) را دارا می باشد که ما در این مطلب به آنالیز فعالیت های شرکت هواپیمایی توی فلای می پردازیم.

بالاتر اشاره کردیم که نام این ایرلاین در بلژیک در ابتدا جت ایر فلای بوده است، باید به این نکته اشاره نماییم که علت این نامگذاری به این علت بوده است که این شرکت در واقع در ابتدا یکی از اپراتورهای گردشگری شرکت هواپیمایی جت ایر (JETAIR) بوده است.

در ابتدا، برنامه بر این امر بود که برای این شرکت در بلژیک تنها 2 فروند هواپیما در نظر گرفته شود. در این میان یکی از شرکت های هواپیمایی در بلژیک به نام سبل ایر (SOBELAIR) اعلام نمود که دیگر برای شرکت هواپیمایی جت ایر پرواز نخواهد نمود.

در نتیجه این اقدام سبل ایر، پروازهای جت ایر کم شد. این شرکت 5 فروند هواپیمای جت خود را از این شرکت استرداد نمود. در تاریخ 23 نوامبر سال 2005، این شرکت 5 فروند هواپیمای خود را به دیگر اپراتور بلژیکی خود واگذار نمود تا تعداد پروازهای این شرکت بالاتر رود.

بدین صورت این 5 فروند هواپیمای جت به عنوان ناوگان هواپمایی ایربلژیک و یا توی فلای بلژیک فعلی نام گذاری و کد گذاری شدند. این که جت ایرفلای چگونه تبدیل شد به شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک، روندی پر فراز و نشیب دارد که در ادامه به تفصیل به بیان آن می پردازیم.

در ژانویه سال 2012، شرکت هواپیمایی جت ایر فلای اعلام نمود که با خرید و ادغام یک شرکت هواپیمایی مجهز مراکشی و بعلاوه یکی از شرکت های تابعه تو فلای با جت ایر فلای کشور بلژیک، میخواهد تا شرکت نوی به نام جت فور یو (JET4YOU) را تاسیس نماید.

با گذراندن دوره های قانونی برای تشکیل این شرکت نو پایان در آوریل سال 2012، این ادغام تکمیل شد و شرکت نو جت فور یو (Jet4you) تاسیس گشت. سرعت تشکیل این شرکت در شرایط خوبی قرار داشت و شاهد آن هم این مدعاست که در مارس سال 2012، این شرکت رسما پروازهای برنامه ریزی شده خود را شروع نمود.

این در حالی است که قبلا این شرکت بخشی از پروازهای خود را بدون برنامه ریزی سیستمی انجام می داد. در نتیجه تشکیل این شرکت نو، تمامی شهروندان اروپایی که عضو اتحادیه اروپا هم نبودند، می توانستند که پروازهای این شرکت را خریداری و یا رزرو کنند.

با شروع سال 2013، این شرکت به عنوان اولین شرکت هواپیمایی که از هواپیمایی امبرایر 190 (EMBRAER E-JET 190) پرواز کرد، معرفی گردید. در پاییز همان سال ساختمان و انبار نو این شرکت هواپیمایی با عنوان جت ایرپورت (JETAIRPORT) در فرودگاه بروکسل افتتاح گشت.

در همان سال 2013، این شرکت هواپیمایی به عنوان اولین و تنها شرکت بلژیکی که بوئینگ 787 دریم لاینر (BOEING 787-8 DREAMLINER) را در ناوگان هواپیمایی خود وارد کرده بود، شناخته شد. در سال 2014 جت ایرفلای به عنوان تنها شرکت هواپیمایی بلژیکی که با گواهینامه ی14001ISO فعالیت می کند شناخته شد.

این گواهینامه نشان دهنده این امر است که این شرکت تمرکز تمامی فعالیت های ایرلاینش را بر روی پایداری بر روی اثرات محیط زیست گذاشته است.

این گواهینامه نشان دهنده این امر است که این شرکت تمرکز تمامی فعالیت های ایرلاینش را بر روی پایداری بر روی اثرات محیط زیست گذاشته است.

بالاخره در تاریخ 13 مه سال 2015، شرکت هواپیمایی توی فلای اعلام نمود که جت ایر بلژیکی به زودی یکی از شرکت های تابعه این شرکت خواهد شد و گواهینامه و مجوز اپراتوری جداگانه را به زودی دریافت خواهد نمود.

در تاریخ 19 اکتبر سال 2016، جت ایر فلای به نام توی فلای بلژیک به صورت قانونی تغییر نام داد. توی فلای بلژیک، دومین شرکت هواپیمایی از گروه شرکت های هواپیمایی است که نامش با ایرلاینی دیگر جایگزین گشته است.

شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک دارای شبکه ای بزرگ است که به حدود 180 جهت مختلف را در مناطقی همانند دریای مدیترانه، جزایر قناری، دریای سرخ، کارائیب، جزایر کیپ ورد، آفریقا و آمریکا، پرواز می کند.

علاوه بر این که قطب اصلی این ایرلاین فرودگاه بین المللی بروکسل است، پرواز های این ایرلاین از 8 فرودگاه دیگر نیز انجام می شود. این فرودگاه ها عبارتند از: فرودگاه بروکسل جنوبی شارلروی، فرودگاه لیژ، فرودگاه بین المللی بندر اسلم بروژ، فرودگاه آنتورپ، فرودگاه لیل در فرانسه، فرودگاه بین المللی محمد ویزا کازابلانکا و فرودگاه مراکش مناره در کشور مراکش.

اطلاعات شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک

نام شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک: TUI FLY BELGIUM

کد یاتا: TB

کد ایکائو: JAF

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک: www.tuifly.com

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک

این شرکت هواپیمایی دارای کلاس پرواز اکونومی کلاس است اما بعضی از پروازهای این شرکت در این کلاس پروازی دارای امکاناتی فرق دارد.

می توانید با مراجعه به سایت این شرکت خدمات حین پروازی را که احساس نیاز در طول پرواز به آن ها را دارید انتخاب کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. البته در پروازهای طولانی مدت شرکت هواپیمایی توی فلای امکاناتی اضافه بر شرایط عادی پرواز همانند: لگ روم برگ تر و منعطف تر، منوی متفاوت از غذاهای کترینگ این ایرلاین و خدمات اضافه دیگری برای مسافرانش تدارک دیده است.

اطلاعات ضروری برای مسافرین شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک

  • همانطور که بالاتر هم اشاره نمودیم، حتما قبل از خرید و یا رزرو بلیط خود از توی فلای بلژیک، امکانات این ایرلاین را که فکر می کنید در طول سفر به آن ها نیاز دارید را انتخاب نمایید تا پروازی راحت تر داشته باشید.
  • قوانین مربوط به حمل بار این ایرلاین را حتما رعایت نمایید.
  • از اپلیکیشن موبایل این ایرلاین استفاده نمایید تا چک این پرواز خود را به صورت آنلاین انجام نمایید.
منبع: الی گشت
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1412

به "معرفی شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی توی فلای بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید