نویل: با بکام بر سر ساعت خواب مشکل داشتم، سانچو حتی نزدیک مسی هم نیست!

به گزارش زنگ قلاب بافی، مدافع سابق تیم ملی انگلیس، مشکلاتش با دیوید بکام و نسل جدید بازیکنان انگلیسی را مورد اشاره قرار داد.

نویل: با بکام بر سر ساعت خواب مشکل داشتم، سانچو حتی نزدیک مسی هم نیست!

به گزارش خبرنگاران، گری نویل، ملی پوش سابق تیم فوتبال منچستریونایتد در گفت وگو با اسکای اسپورتس از نسل طلایی کشورش و پدیده های جدید دنیای فوتبال سخن گفت.

او ابتدا گفت: حدود 6 ماه با دیوید بکام هم اتاقی بودم و 2 مشکل عظیم با او داشتم.اولین مشکل ما بر سر خواب بود. عادت داشتم ساعت 9 شب بخوابم و 5 صبح بیدار شوم اما دیوید ساعت 11 شب می خوابید و 5 صبح بیدار می شد. او من را تا ساعت 11 بیدار نگه می داشت و من هم تصمیم گرفتم او را ساعت 5 صبح از خواب بیدار کنم؛ موضوعی که زیاد کارساز نبود. دومین مسئله ای که پیش آمد این بود؛ دیوید تمیزترین آدم بود. او وارد اتاق می شد، شمع روشن می کرد و می خواست همه چیز مثل فوق العاده باشد؛ مثل زمانی که 18 ساله بود. من آدم بسیار شلخته ای بودم و هیچ چیز را سر جایش نمی گذاشتم. بسیار پرحرف هستم اما دیوید دقیقا نقطه مقابلم است. او همواره می خواست موسیقی گوش کند و در پی آرامش بود. هیچ نقطه مشترکی با او در این قضیه نداشتم.

نویل در ادامه گفت: در خصوص جیدون سانچو باید اعتراف کنم ما جوگیر شده ایم. به نظرم ما نسل فوق العاده ای از بازیکنان جوان انگلیسی را در اختیار داریم اما باید این را هم در نظر بگیریم که بازیکنان دیگری هم وجود دارند. برزیلی ها، آرژانتینی ها، آلمانی ها و بلژیکی ها و ... ما تنها کشور دنیا نیستیم. این چیزی است که به عنوان یک بازیکن و مربی انگلیسی تجربه کردم. ما یک نسل طلایی داشتیم؛ بکام، جرارد، لمپارد و رونی. همان موقع برزیلی هم وجود داشت؛ تیمی که رونالدینیو، ریوالدو و رونالدو نازاریو را در ترکیبش می دید. اگر ما طلا بودیم پس آنها چه بودند؟!

او در سرانجام اضافه کرد: شما از نسل طلایی کنونی ما صحبت می کنید اما فراموش نموده اید دیگر کشورها هم بازیکنان سطح دنیای دارند. آرژانتین را در نظر بگیرید؛ مسی، دی ماریا، آگوئرو و ایگواین. سانچو حتی نزدیک به آنها هم نیست.سانچو قطعا مستعد است اما نمی توانیم او را هم ردیف ستارگانی قرار دهیم که هر فصل در حال زیر و رو کردن فوتبال اروپا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 381

به "نویل: با بکام بر سر ساعت خواب مشکل داشتم، سانچو حتی نزدیک مسی هم نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویل: با بکام بر سر ساعت خواب مشکل داشتم، سانچو حتی نزدیک مسی هم نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید