اهالی مقرون به صرفه ترین شهر دنیا هم از گرانی شاکی هستند!

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران : منچستر با توجه به اظهار نظر ساکنانش مقرون به صرفه ترین شهر دنیا است. در نظرسنجی مرتبط با شاخص سالانه Time Out به وسیله مجله TimeOut، تنها ده درصد از مردم این شهر فکر می کردند که شهرشان بسیار گران است.

به گزارش توریسم آنلاین به نقل از خبرآنلاین، به ترتیب 17، 18 و 24 درصد از پاسخ دهندگان در بوداپست، سن پترزبورگ و پراگ گفتند که شهرشان گران است. ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی و شهر مونترال کانادا هر کدام با 17 درصد رتبه سوم را با بوداپست در این رده بندی مقرون به صرفه ترین شهرهای دنیا دارند.

اهالی مقرون به صرفه ترین شهر دنیا هم از گرانی شاکی هستند!

در این بین 99 درصد از افراد در زوریخ ادعا کردند که زندگی در بزرگترین شهر سوئیس بسیار گران است و 87 و 86 درصد از افرادی که در لس آنجلس و پاریس زندگی می نمایند نیز اعلام نموده اند که این شهرها برای زندگی بسیار گران هستند.

منچستر، ارزان ترین شهر دنیا، یکی از بزرگترین شهرهای انگلستان است به این معنا که همواره چیزی برای هر بودجه ای در اینجا وجود دارد. منچستر حتی به عنوان ارزان ترین شهر بریتانیا برای دانشجویان در سال 2020 انتخاب شده است.

از لحظه ورود به منچستر کاملاً معین است که این شهر بسیار دانشجوپسند است؛ با بیش از 100000 دانشجوی ثبت نام شده در پنج دانشگاه منطقه و منچستر رسما به عنوان یکی از ارزان ترین شهرهای دانشجویی رتبه بندی می گردد.طبق گزارش های منتشر شده دانشجویان در این منطقه هفته ای 30 پوند برای غذا هزینه می نمایند.

منچستر (به انگلیسی: Manchester) شهری است در شمال غربی انگلستان در بریتانیا.اغلب حوزه شهری منچستر بزرگ را دومین شهر بزرگ بریتانیا می دانند، هر چند بسته به تعاریف و سرشماری شهرهای گلاسگو و لیورپول نیز در این مقام مدعی هستند. ضمناً این شهر از منطقه ها فوتبال خیز اروپا بوده و تیم های مشهور منچستر یونایتد و منچستر سیتی از این شهر هستند. این شهر دارای 26 استادیوم فوتبال است. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال 2018، 547٬627 نفر تخمین زده شده، که با این آمار هفتمین شهر پرجمعیت انگلستان شناخته شد. البته شهر منچستر در درون یک حوزه بزرگ شهری قرار گرفته است که جمعیت این حوزه شهر بالغ بر 2.9 میلیون نفر می باشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1495

به "اهالی مقرون به صرفه ترین شهر دنیا هم از گرانی شاکی هستند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "اهالی مقرون به صرفه ترین شهر دنیا هم از گرانی شاکی هستند!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی مقرون به صرفه ترین شهر دنیا هم از گرانی شاکی هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید