فراوری نرم افزاری که نقاط ضعف و قوت خط فراوری را معین می نماید

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، مهدی موسوی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، گفت: ما به صورت عمومی در حوزه فراوری نرم افزارهای تخصصی کار می کنیم. بر این اساس نیازهای فناورانه شرکت های معتبر صنعتی، فراوریی و خدماتی را رصد و کوشش کردیم تا نمونه های بسیار با کیفیت ایرانی را جایگزین رقبای نرم افزاری خارجی کنیم. بر این اساس، محصول فناورانه نرم افزار مونیتورینگ سیستم را فراوری کردیم.

فراوری نرم افزاری که نقاط ضعف و قوت خط فراوری را معین می نماید

به گفته وی، این نرم افزار تمام خط فراوری و فرایندهای مرتبط با فراوری را کنترل می کند، سپس گزارش ها و تحلیل های خود را در خصوص خط فراوری ارائه می دهد. بدیهی است که این گزارش ها، پروژه محور هستند. این نرم افزار به مدیران یاری می نماید تا اشراف بسیار بهتری به خطوط فراوری خود داشته باشند و نقاط قوت و ضعف آن را معین نمایند.

موسوی ضمن تاکید بر گزارش دهی صحیح توسط نرم افزار، گفت: برای نمونه ممکن است خط فراوری با اتلاف مواد اولیه روبه رو باشد یا آنکه روش های بسیار بهتری برای فراوری بهینه، وجود داشته باشد. این نرم افزار به فراوری نماینده یاری می نماید تا به سوی بهینه تر شدن محصول خود گام بردارد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان، اضافه کرد: این محصول حداقل 50 درصد از نمونه مشابه خارجی ارزان تر است و برای صنایع مختلف کاربرد دارد. به ویژه صنایع عظیمی مانند کشتی سازی یا فراوریات عظیم صنعتی، امکان بهره مندی از این نرم افزار را دارند.

وی همچنین بیان نمود: فراوریات دیگری نیز در شرکت وجود دارد که از جمله آن می توان به نرم افزار ارزیابی عمکلرد اشاره نمود. این نرم افزار به مدیران شرکت ها و سازمان ها یاری می نماید تا عملکرد کارکنان خود را ارزیابی نمایند و مدیریت بهتری نسبت به منابع انسانی داشته باشد. همچنین یک نرم افزار کاربردی برای انجام نظرسنجی فراوری نموده ایم. در سال جدید هم قطعات، سبد محصولات ما متنوع تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1091

به "فراوری نرم افزاری که نقاط ضعف و قوت خط فراوری را معین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری نرم افزاری که نقاط ضعف و قوت خط فراوری را معین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید