حذف کولر از خودرو ها صحت ندارد

به گزارش زنگ قلاب بافی، به تازگی خبری در بعضی از خبرگزاری ها با عنوان حذف کولر از خودرو های داخلی و جز اپشن محسوب شدن آن در حال انتشار است.

حذف کولر از خودرو ها صحت ندارد

گویا این بار نوبت به دعوای زرگری خودروسازان با قطعه سازان رسیده تا بدین شکل نرخ محصولات را بالا ببرند. محصولاتی که همین حالا هم فاصله قیمتی زیادی با قدرت خرید مردم گرفته اند و در طول سال های اخیر جلوتر از تورم حرکت نموده اند. حتی همیشه این سوال مطرح است که اگر خودرو های خارجی در کشور حضور داشتند، خریداری برای تولیدات داخلی پیدا می شد؟

به تازگی خبری در بعضی از خبرگزاری ها با عنوان حذف کولر از خودرو های داخلی و جز اپشن محسوب شدن آن در حال انتشار است. ما این موضوع رو از دو شرکت خودروسازی سایپا و ایرانخودرو پیگیری کردیم.

یک منبع مطلع در شرکت ایران خودرو با رد این خبر گفت:آپشن کولر برای خودرو از قبل بوده و تا امروز و حتی در آینده هم استفاده می گردد، چنین خبری اصلا صحت ندارد.

به گفته او، آپشن کولر جز تبلیغات محسوب می گردد، ولی حذف این مورد اصلا صحت ندارد به طوری که بیایم بگویم لاستیک خودرو هم از فردا جز آپشن حساب می گردد و آن هم به سلیقه مشتری است.

شرکت خودروسازی سایپا هم این موضوع را رد کرد و گفت:ما هروز در پی کیفیت محصولات خود در بازار هستیم، اصلا حذف کولر خودرو و جز آپشن محسوب شدن آن موضوعی خنده دار است.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1578

به "حذف کولر از خودرو ها صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف کولر از خودرو ها صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید