خبرنگاران بایدن در روز تحلیف چند فرمان اجرایی صادر می نماید

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران- خبرنگاران- ران کلین مشاور ارشد جو بایدن گفت که رئیس جمهوری منتخب آمریکا در روز تحلیف چندین فرمان اجرایی در خصوص همه گیری کرونا، اقتصاد آمریکا، تغییرات آب و هوایی و عدالت نژادی در ایالات متحده امضا خواهد نمود.

خبرنگاران بایدن در روز تحلیف چند فرمان اجرایی صادر می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، کلین بامداد یکشنبه در یادداشتی به کارکنان ارشد دولت بایدن گفت: همه این بحران ها به اقدام فوری احتیاج دارند.

وی با اشاره به تحلیف بایدن در روز چهارشنبه هفته جاری گفت که رئیس جمهوری منتخب حدود 12 فرمان اجرایی صادر خواهد نمود.

کلین اضافه کرد: بایدن در 10 روز آغازین ریاست جمهوری خود اقدامات قاطعی برای حل این چهار بحران، جلوگیری از زیان های دیگر و احیای صندلی آمریکا در جهان اتخاذ خواهد نمود.

بایدن در حالی وارد کاخ سفید می گردد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا بحران های زیادی را برای وی به ارث گذاشته است.

آمریکا بالاترین آمار ابتلا و جان باختگان کرونا را دارد و در هفته های اخیر گسترش این بیماری شدت گرفته است.

بایدن میخواهد طرحی 1.9 تریلیون دلاری برای احیای اقتصاد معرفی کند. وی همچنین میخواهد سرعت واکسیناسیون در کشور را افزایش دهد.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا میخواهد در روز تحلیف فرمان های اجرایی دیگری در زمینه بازگشت واشنگتن به پیمان آب و هوایی پاریس و لغو ممنوعیت ورود اتباع چند کشور مسلمان امضا کند.

کلین تاکید نمود: رئیس جمهوری منتخب نه تنها برای جبران خسارت های بزرگی که دولت ترامپ وارد کرد، اقداماتی انجام خواهد داد بلکه حرکت کشور به جلو را نیز آغاز خواهد نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 855

به "خبرنگاران بایدن در روز تحلیف چند فرمان اجرایی صادر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن در روز تحلیف چند فرمان اجرایی صادر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید