خبرنگاران ضرورت توانمندسازی کارکنان استانداری خوزستان در جهت پیشبرد اهداف سازمان

به گزارش زنگ قلاب بافی، اهواز - خبرنگاران - مدیر کل سابق دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان توانمند سازی و پویایی کارکنان دستگاه های دولتی در جهت پیشبرد اهداف سازمان ضروری خواند و گفت: این مهم نیازمند تدوین برنامه های آموزشی و پژوهشی است که تا به امروز اقدات خوبی صورت گرفته است.

خبرنگاران ضرورت توانمندسازی کارکنان استانداری خوزستان در جهت پیشبرد اهداف سازمان

به گزارش خبرنگاران مهدی مکارمی سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان با اشاره به عملکرد این دفتر گفت: تدوین فرایند و استقرار نظام نامه و نرم افزار یکپارچه بودجه و تشکیل گروه کارشناسی برنامه و بودجه استانداری از مهمترین برنامه های این اداره کل بوده است.

وی اضافه نمود احصاء استانداردسازی و نمونه سازی همه فرایندهای کاری استانداری و شروع فرایند الکترونیک نمودن ارائه بعضی خدمات، تدوین و تصویب توضیح وظایف سازمانی استانداری از سطح معاونین استاندار تا سطح کارشناسان فرمانداریها و بخشداریهای سراسر استان بخشی دیگر از اقدامات این واحد است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته طی 2 سال اخیر در اداره کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری می توان به راه اندازی فعالیت های پژوهشی استانداری، طراحی طرح جامع و استقرار سامانه مدیریت دانش، برنامه ها یتوسع هفرد یکارکنان و برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی ویژه مدیران کل فرمانداران، بخشداران اشاره نمود

وی توضیح داد: در حوزه پژوهشی برای نخستین بار با انتشار فراخوان پژوهشی و استفاده از اعتبارات مصوب طرح های پژوهشی در زمینه های مدیریت دانش تجربیات سیل و پیاده روی اربعین، راهبردهای سازمانی جهت توسعه نیروی انسانی، فقرزدای، شیوع شناسی مواد مخدر در شهرهای استان سلامت

اداری و ...انجام شد همچنین 2 مجموعه کتاب از تدوین تجارب مدیریتی بحران سیل 98 و پیاده روی اربعین نیز تهیه و با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

مدیر کل جدید برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خوزستان نیز در این آیین بر صندلی دفتر و اهمیت حوزه برنامه ریزی، آموزش و پژوهش تاکید نمود.

محمد حری بیان نمود: کوشش ما این است که در حوزه آموزش کاربردی و موثر کارکنان بتوانیم اقدامات مناسب و خوبی به خاتمه برسانیم از این رو سعی می کنیم اقدامات مناسب گذشته به صورت منسجم ادامه یابند.

وی تاکید نمود: حوزه تحول اداری و توانمندسازی پرسنل و مدیران نیازمند اقدامات و برنامه ریزی بیشتر است و کوشش می کنیم در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1003

به "خبرنگاران ضرورت توانمندسازی کارکنان استانداری خوزستان در جهت پیشبرد اهداف سازمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضرورت توانمندسازی کارکنان استانداری خوزستان در جهت پیشبرد اهداف سازمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید