درخشش مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال، توسعه محصول دانش بنیان و نانو فناور

به گزارش زنگ قلاب بافی، بنا بر اعلام دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی، شرکت عالی تحریر پارسیان، تولیدکننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر، به عنوان برند برتردر حوزه صنایع خلاق بخش سلامت انتخاب شد.

درخشش مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال، توسعه محصول دانش بنیان و نانو فناور

اخبار شرکت ها؛ بنا بر اعلام دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی، شرکت عالی تحریر پارسیان، فراوریکننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر، به عنوان برند برتردر حوزه صنایع خلاق بخش سلامت انتخاب و در این رویداد در تاریخ 16 لغایت 18 آبانماه 1400 از آن تقدیر به عمل خواهد آمد.

بعلاوه مدیر عامل این شرکت، دکتر مهرداد عالی پورهریسی، مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال در سال 2018درکشور مالزی پیروز به اخذ جایزه بهترین نوآوران (Excellent Innovators Awards) در کنگره توسعه کارآفرینی دنیا اسلام(MWEDA) و در سال 1398 پیروز به اخذ تندیس سیمین سومین جشنواره صنعت سلامت محور کشور شده بود.

نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر با قابلیت تاثیرگذاری بر روی باکتری­های گرم مثبت و گرم منفی و بسیاری دیگر از اجرام بیماری زا می­تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش عوامل بیماری زا، سرایت انواع بیماری­ها و عفونت ها داشته باشد. بکارگیری این اختراع ارزشمند در فراوری نوشت افزارهایی برای استفاده در محیط­های اداری، مصارف دانش آموزی و بچه ها و بعلاوه برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان­ها اهمیت بسزایی دارد و می تواند به عنوان کالایی سلامت محور در ارتقا سطح بهداشت فردی و عمومی ایفای نقش نماید. این محصول علاوه عرضه در سطح ملی مورد استقبال دست اندرکاران صنعت نوشت افزار در سطح بین المللی قرار گرفته است و کوشش بسیاری از شرکت­های خارجی برای فراوری این محصولات پس از ثبت این اختراع به وسیله دکتر مهرداد عالی پور هریسی و فراوری انواع اتوماتیک، پاک­کن و بعضی اقلام دیگر نوشت افزار آنتی باکتریال با برند پنتر، موید اهمیت این نوآوری دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور است. برای مشاهده فعالیت­ها و افتخارات تیم پنتر به وب سایت www.panterpro.com مراجعه فرمایید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1510

به "درخشش مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال، توسعه محصول دانش بنیان و نانو فناور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال، توسعه محصول دانش بنیان و نانو فناور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید