درخواست ویزای تحصیلی کانادا

به گزارش زنگ قلاب بافی، دارندگان ویزای کار و تحصیل از کشورهای معاف از ویزا که ویزای خود را در 31 جولای 2015 یا قبل از آن دریافت نموده اند باید از 15 مارس 2016 یک eTA داشته باشند تا به وسیله پرواز یا روشهای دیگر به کانادا بروند. توجه داشته باشید دارندگان ویزای کار و تحصیل که دارای eTA نیستند، تا 29 سپتامبر 2016 می توانند با داشتن مدارک مناسب مسافرت مثل یک پاسپورت معتبر با هواپیما مسافرت نمایند.

درخواست ویزای تحصیلی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

توجه: خدمات پستی کانادا ممکن است دچار مشکل گردد؛ قبل از ارائه درخواست، اگر مسئله ای در پست رخ داد، از وبسایت پست کانادا دیدن کنید. اگر اطلاعات جدیدی در دسترس باشد شما را در جریان خواهند گذاشت.

متقاضیانی که اولین ویزای کار یا تحصیلشان در 1 آگوست 2015 یا قبل از آن صادر شده است، به طور خودبخود یک eTA هم دریافت می نمایند

شرایط جدید پذیرش ویزای کانادا

متقاضیانی که اولین ویزای کار یا تحصیلشان در 1 آگوست 2015 یا قبل از آن صادر شده است، به طور خودبخود یک eTA هم دریافت می نمایند. در هنگام درخواست تمدید ویزای کار یا تحصیل، eTA خودبه خود تمدید نخواهد شد. اگر می خواهید با پرواز از کانادا خارج و دوباره بازگردید باید اطمینان یابید که هنوز eTA شما برای آنالیز شرایط معتبر است. اگر eTA شما منقضی شده است باید هرچه زودتر و قبل از اینکه دوران شرایط آسان در 29 سپتامبر 2016 انتها یابد، برای یک eTA جدید اقدام کنید.

درخواست اینترنتی ویزای تحصیلی کانادا

برای درخواست اینترنتی باید به یک اسکنر برای کپی الکترونیکی از مدارکتان و آپلود کردن آنها دسترسی داشته باشید و همچنین احتیاج به یک کارت اعتباری معتبر برای پرداخت هزینه ها دارید. شرایط لازم را تهیه و به صورت اینترنتی درخواست ویزای دانشجویی کانادا دهید.

لطفا توجه داشته باشید که اگر همراه درخواستتان یک آدرس ایمیل می نویسید به طور منظم آن را برای دریافت ایمیل های اتوماتیک از طرف CIC درباره پرونده تان آنالیز کنید. برخی از فیلترهای اسپم این ایمیلها را بلاک می نمایند و از داوطلبین خواسته می گردد تا از عدم بلاک ایمیل های CIC مطئمن شوند. اگر مطمئن نیستید که CIC برایتان ایمیل فرستاده است، اکانت myCIC را به طور منظم چک کنید.

منبع: معراج
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 267

به "درخواست ویزای تحصیلی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ویزای تحصیلی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید