دیزل ژنراتور و تأمین برق اضطراری ساختمان

به گزارش زنگ قلاب بافی، اگر تابه حال به فکر تأمین برق اضطراری برای ساختمان خود نبوده اید فرصت را از دست ندهید.

دیزل ژنراتور و تأمین برق اضطراری ساختمان

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام شرکت پایور دیزل آسیا، دیزل ژنراتور دستگاه فراوری برق اضطراری می باشد. تأمین برق در مواقع ضروری به واسطه این دستگاه انجام می گردد. عموماً سوخت دیزلی عامل محرک در دیزل ژنراتور ها می باشد ولی درعین حال امکان بهره مندی از سوخت بنزینی و گازی در سایر مدل ها نیز می باشد.

شما برای خرید ژنراتور های گازسوز نسبت به دیزل ژنراتور باید هزینه اولیه بالاتری را بپردازید ولی در درازمدت ازنظر هزینه سوخت مصرفی برای شما ژنراتور گازسوز به صرفه تر خواهد بود.

اهمیت وجود دیزل ژنراتوربرای بعضی از مکان ها واجب و ضرروی است حتی در بعضی از مکان ها با حساسیت بالا نسبت به پایدار بودن برق از چند دستگاه دیزل ژنراتور استفاده می گردد و این چند دستگاه به واسطه یک تابلو کنترل سنکرون با یکدیگر پارالل می شوند و در صورت اشکال در یکی از دستگاه ها مابقی آن ها با توجه به مقدار بار مصرفی، مدیریت شده و دیزل ژنراتور در مدار قرار می گیرد.

قیمت دیزل ژنراتور و عوامل مؤثر بر قیمت

دیزل ژنراتور متشکل از یک موتور دیزل و یک ژنراتور به همراه شاسی و متعلقات می باشد که هرکدام در قیمت دیزل ژنراتور تأثیرگذار هستند. مرحله اول انتخاب برند و کشور سازنده موتور و ژنراتور می باشد.

معمولاً موتورهای اروپایی در کشور انگلستان، سوئد، آلمان و فرانسه ساخته می شوند و آن سری از دستگاه ها که در کشور چین ساخته و صادر می شوند قیمت پایین تری نسبت به کشور اصلی سازنده دارند.

شاسی دیزل ژنراتور محل استقرار و تانک ذخیره سوخت دیزل می باشد که خود پارامترهای مختلف و مؤثر در قیمت را دارد مانند ضخامت ورق استفاده شده و نوع طراحی و حجم ذخیره سازی سوخت و ...

تابلو کنترل دیزل ژنراتور می تواند دستی و یا اتوماتیک و یا تابلو کنترل سنکرون باشد. در مدل دستی به واسطه اپراتور دستگاه خاموش و یا روشن می گردد و در مدل اتوماتیک به صورت اتوماتیک به هنگام قطع برق و یا برق با کیفیت نامناسب برای مصرف کننده، دستگاه دیزل ژنراتور را وارد جریان برق رسانی می نماید. در نتیجه تابلو کنترل سنکرون یکی دیگر از پارامترهای مؤثر در قیمت دیزل ژنراتور می باشد.

استفاده از قطعات قدرت و کنترلی اصلی عامل دیگر و مؤثر درقیمت دیزل ژنراتور می باشد.

استفاده از کانوپی سایلنت جهت کاهش صدای دیزل ژنراتور و شاسی سیار جهت حمل آسان دستگاه نیز می تواند در قیمت نهایی مؤثر باشد.

شرکت های فراوری کننده دیزل ژنراتور

شرکت پایور دیزل آسیا از معدود شرکت های فراوریکننده دیزل ژنراتور در ایران می باشد که توانسته با استفاده از دانش جدید و زیرساخت های وسیع، دیزل ژنراتور را مشابه کیفیت خارجی فراوری کند.

کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی پرند (30 کیلومتری تهران) واقع شده است و با سابقه چندین ساله در خدمت رسانی به مراکز مهم و حیاتی کشور کوشیده است.

ژنراتور برق و قیمت ژنراتور برق

ژنراتور برق یا مولد برق نام کلی تری از دیزل ژنراتور می باشد. هنگامی که می گوییم ژنراتور برق سوخت آن می تواند دیزلی، گازی و یا بنزینی باشد و قیمت آن دقیقاً به پارامترهایی که در بالا گفته شد، بستگی دارد.

ژنراتور برق در توان های مختلف به فروش می رسد. برای خرید ژنراتور برق در ابتدا باید کارشناس فنی مقدار بار مصرفی شما را محاسبه کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 473

به "دیزل ژنراتور و تأمین برق اضطراری ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزل ژنراتور و تأمین برق اضطراری ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید