معرفی کامل هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک

به گزارش زنگ قلاب بافی، هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا یکی از برترین هتل های 5 ستاره در آنتالیاست. بسیاری از مسافران چه به منظور گردشگری و چه برای سفرهای کاری و تجاری، هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا را برای اقامت انتخاب می نمایند. این هتل دارای برترین امکانات تفریحی و رفاهی است که با استانداردهای بین المللی برابری نموده و یک اقامت عالی و رویایی را برای مسافران تضمین می نماید. اگر شما هم می خواهید با خانواده یک سفر رویایی بروید یا این که مهمان های شرکت خود را به یک هتل درجه یک در آنتالیا ببرید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران ، تمامی ویژگی ها و امکانات هتل Crystal Waterworld Resort & Spa آنالیز شده است.

معرفی کامل هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک

معرفی هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا

به طور کلی می توان گفت که بیشتر هتل های 5 ستاره و درجه 1 آنتالیا هتل های جدیدی هستند. یکی از جدیدترین هتل های 5 ستاره این شهر که مدت زمان زیادی از ساخت آن نمی گذرد، هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا است. این هتل در سال 2013 و برای بهبود صنعت گردشگری در آنتالیا ساخته شد. از سال 2013 تا به امروز، هتل Crystal Waterworld Resort & Spa پیشرفت های بسیار زیادی داشته و توانسته امتیاز بسیار بالایی از مشتریان خود دریافت کند. این هتل که دارای تفریحات آبی بسیاری هم هست، برترین گزینه برای یک سفر تابستانی برای خانواده هاست. در ادامه این مطلب درباره هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا و امکاناتی که در آن پیدا می گردد اطلاعات بیشتری ارائه شده است.

موقعیت و دسترسی به هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا

موقعیت هتل Crystal Waterworld Resort & Spa در شهر بلک است. با وجود این که این هتل خیلی در مرکز شهر قرار نگرفته است، اما رفت و آمد در آن بسیار ساده است. مسافران می توانند به راحتی از تاکسی سرویس هتل استفاده نموده یا با استفاده از اتوبوس به مرکز شهر بروند. نزدیک ترین خط اتوبوس تا هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا حدود 9 دقیقه پیاده روی است. این هتل تا مرکز شهر و جاذبه های دیدنی شهر هم فاصله ای نداشته و افراد می توانند با صرف هزینه ای مقبول، از تاکسی سرویس های هتل استفاده نمایند.

بعلاوه لازم به ذکر است که افراد می توانند با خیال راحت با خودروی شخصی خود به آنتالیا سفر نموده و در این هتل اقامت داشته باشند. چرا که پس از رزرو اتاق در این هتل، یک پارکینگ رایگان به مسافران برای پارک کردن خودرو داده می گردد. تمامی هزینه پارکینگ روی رزرو اتاق محسوب شده و مسافران می توانند تا آخرین روز اقامت در هتل Crystal Waterworld Resort & Spa از پارکینگ رایگان آن استفاده نمایند. بازدید از مکان های مهم و جاذبه های گردشگری آنتالیا و بلک با خودروی شخصی بسیار ساده است. در ادامه این بخش می توانید بعضی از مکان های مهم نزدیک به هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا را مشاهده کنید.

آدرس: Bogazkent, 07500 Belek, Turkey

برترین راه دسترسی: تاکسی

امکانات رفاهی و تفریحات هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا برترین امکانات تفریحی و رفاهی ممکن را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل یکی از برترین انتخاب ها برای یک سفر خانوادگی در تابستان است. چرا که بیشتر تفریحات این هتل شامل تفریحات آبی می شوند. این هتل در محوطه بیرونی خود دو استخر سرباز دارد که استفاده از آن برای تمامی مسافران رایگان است. علاوه بر استخرهای سرباز هتل Crystal Waterworld Resort & Spa، یک ساحل خصوصی هم در محوطه خارجی هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا وجود دارد. این ساحل کاملا به صورت خصوصی برای مهمانان این هتل در نظر گرفته شده و افراد از بیرون هتل به این بخش از ساحل دسترسی ندارند. در این ساحل انواع امکانات تفریحی ساحلی مانند قایق تفریحی، جت اسکی، صندلی های ساحلی و بسیاری امکانات دیگر مشاهده می گردد.

این هتل در فصل های سردتر هم برای مسافران خود تفریحات آبی فراهم می نماید. در محوطه داخلی این هتل هم یک استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی وجود دارد که مسافران می توانند به صورت رایگان از آن استفاده نمایند. بعلاوه یک استخر مخصوص بچه ها هم در این هتل وجود داشته که به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت و تحت نظر مربی های شنا و غریق نجات های ماهر، بچه ها خود را برای شنا بفرستید.

از جمله سایر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • حمام ترکی
  • خشک شویی 24 ساعته
  • سالن ورزشی
  • کلوپ بچه ها
  • سالن بیلیارد و بولینگ
  • پارک آبی
  • تاکسی سرویس
  • سرویس کرایه خودرو

بعلاوه مسافران هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا می توانند در صورتی که به زبان ترکی مسلط نیستند، از مترجم های زبان فرانسوی، روسی، آلمانی و انگلیسی این هتل یاری بگیرند. در هتل Crystal Waterworld Resort & Spa سرویس نگه داری از بچه ها در تمامی سنین هم ارائه می گردد. البته لازم به ذکر است که مسافران برای استفاده از این سرویس هتل باید هزینه اضافی بپردازند. هزینه سرویس نگه داری از بچه ها به ساعات نگه داری بستگی دارد.

این هتل یک هتل نسبتا تازه تاسیس است و خیلی بازسازی بزرگی در آن صورت نگرفته است. اما سیستم های امنیتی و حفاظتی آن در طول این سال ها به طور مدام به روز رسانی شده است و امنیت مسافران کاملا تضمین می گردد. بعلاوه در این هتل تمامی نکات بهداشتی با استانداردهای بین المللی انجام می گردد. تمامی مواد شوینده ضدحساسیت و سازگار با محیط زیست هستند. ضمناً باید اشاره کنیم که بسیاری از بخش های این هتل برای تردد ویلچر سازگار شده است.

اتاق ها و سوییت های هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا در کل 3 ساختمان بزرگ دارد که این 3 ساختمان در کل 938 اتاق دارد. اتاق ها و سوییت های هتل Crystal Waterworld Resort & Spa، از اتاق های تک و دو تفره آغاز شده و به سوییت های خانوادگی می رسند. تمامی اتاق های این هتل دارای امکاناتی از جمله سیستم خنک نماینده، تلویزیون با کابل تمامی شبکه ها، سرویس چای و قهوه، حمام های مجهز، کمد لباس و گاوصندوق هستند. در ادامه و در جدول زیر می توانید تمامی انواع مختلف اتاق های هتل را به همراه ظرفیت آن ها را مشاهده کنید.

ظرفیت افراد بزرگسال در این هتل قابل افزایش نیست و اگر افراد بیشتری همراه شما هستند، باید حتما یک اتاق دیگر بگیرید. اما امکان اضافه کردن سرویس خواب برای بچه ها در بعضی از اتاق ها وجود دارد. در صورت تمایل به استفاده از سرویس خواب اضافه هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا، باید حتما هنگام رزرو اتاق به مسئول رزرو اطلاع بدهید.

نحوه رزرو و قوانین هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا

افراد می توانند به صورت آنلاین یا تلفنی در هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا یک اتاق رزرو نمایند. اما باید در نظر داشته باشید که برای نهایی شدن رزرو اتاق، تمامی هزینه های مربوط به رزرو باید به صورت کامل برای هتل واریز گردد. در صورتی که امکان استفاده از کارت های بین المللی برای رزرو را ندارید، می توانید از یک آژانس مسافرتی یاری بگیرید. در ادامه این بخش می توانید بعضی از قوانین رزرو این هتل را مشاهده کنید.

  • ساعت چک این 2 بعدازظهر و ساعت چک اوت 12 ظهر است
  • محدودیت سنی برای اقامت وجود ندارد
  • تمامی افراد بالای 12 سال بزرگسال محسوب می شوند
  • درخواست تخت اضافی برای بچه ها به صورت رایگان صورت می گیرد
  • همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است

کلام آخر درباره هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا

در این مطلب با یکی از برترین هتل های 5 ستاره شهر بلک، هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا آشنا شدیم. امکانات تفریحی، رفاهی و سیستم های امنیتی این هتل را به یک هتل درجه یک تبدیل نموده است. اگر سال جاری قصد سفر به آنتالیا را دارید و می خواهید که برترین هتل 5 ستاره با امکانات درجه یک را پیدا کنید، هتل Crystal Waterworld Resort & Spa می تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند. در صورتی که می خواهید با هتل های بیشتری در آنتالیا یا سایر شهرهای ترکیه آشنا شوید، سایر مطالب خبرنگاران را از دست ندهید. در مجله گردشگری خبرنگاران می توانید با بسیاری از هتل های لوکس، مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و غذاهای ایران و بین الملل آشنا شوید. از همراهی شما تا انتها این مطلب سپاس گزاریم.

آیا هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا ساحل خصوصی دارد؟

این هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا دارای دو استخر سرباز و یک ساحل خصوصی مخصوص استفاده مسافران است.

آیا هتل Crystal Waterworld Resort & Spa پارکینگ خصوصی دارد؟

در این هتل به تمامی مسافران خود یک پارکینگ رایگان اختصاص داده و آن ها می توانند با خیال راحت خودروی خود را در این پارکینگ امن پارک نمایند.

هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا کجاست؟

هتل Crystal Waterworld Resort & Spa در شهر بلک و آنتالیای ترکیه واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه ترکیه 32 کیلومتر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1739

به "معرفی کامل هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل کریستال واترورد ریزورت آنتالیا، 5 ستاره شهر بلک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید