زباله های زبان دراز شعر می گویند، فردا پلاک فرد کتاب می گردد

به گزارش زنگ قلاب بافی، حسین تولایی شاعر کودک و نوجوان درباره فعالیت هایش در این حوزه به خبرنگاران گفت: دو مجموعه شعر زبان درازی زباله ها و فردا پلاک فرد را برای چاپ ارائه داده ام که در حال حاضر در مرحله تصویرگری قرار دارند و احتمال می دهم که به زودی وارد بازار کتاب شوند.

زباله های زبان دراز شعر می گویند، فردا پلاک فرد کتاب می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی ادامه داد: زبان درازی زباله ها مجموعه اشعاری برای بچه ها درباره محیط زیست است که توسط انتشارات فنی ایران منتشر می گردد. در این مجموعه شعر کوشش شده بچه ها را با محیط زیست و محافظت از آن آشنا کنم.

این هنرمند درباره مجموعه فردا پلاک فرد نیز شرح داد: مجموعه شعر فردا پلاک فرد ویژه گروه سنی نوجوان سروده شده و قرار است توسط انتشارات نشر شهر منتشر گردد. در این کتاب شعر موضوعات مختلف شهری مثل پارکینگ های طبقاتی، پلاک های زوج و فرد، طرح ترافیک و.... مطرح می گردد. البته هیچکدام از این دو کتاب جنبه آموزشی ندارند و تنها مسائل شهری و محیط زیستی را مطرح می نمایند.

تولایی درباره مدت زمانی که صرف سرودن اشعار این دو کتاب نموده است، گفت: سرودن شعر مثل نوشتن داستان یا رمان نیست که نویسنده بتواند در یک مدت زمان خاص مطلبش را بنویسد. در سرودن شعر حس و حال و ذوق و قریحه نقش بسزایی دارد بنابراین من نیز این اشعار را در فواصل زمانی مختلف و در طول چند سال سروده ام. البته اشعار این دو کتاب پیش از این همگی در مطبوعات منتشر شده اند و حالا در قالب یک کتاب در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی در خاتمه درباره دیگر فعالیت هایش مطرح کرد: دو مجموعه شعر دیگر نیز آماده انتشار دارم که به چند ناشر ارائه داده ام. این مجموعه در زمینه شعر جوان است اما چون هنوز با انتشاراتی قرارداد نبسته ام ترجیح می دهم نام کتاب ها را عنوان نکنم.

تولایی تا کنون مجموعه کتاب هایی چون درخت عاشق پرنده است، بیا چند شاخه حرف بزنیم، ساندویچ قطار، دمپایی خورشید در حوزه شعر کودک و نوجوان منتشر نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 179

به "زباله های زبان دراز شعر می گویند، فردا پلاک فرد کتاب می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "زباله های زبان دراز شعر می گویند، فردا پلاک فرد کتاب می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زباله های زبان دراز شعر می گویند، فردا پلاک فرد کتاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید