سردرگمی بایدن هنگام روبرو شدن با سوالی درباره روسیه

به گزارش زنگ قلاب بافی، چهره متعجب و سردرگم رئیس جمهور آمریکا و تلاش برای پاسخ دادن به سوالی درباره روسیه از روی یادداشت، باز هم او را در شبکه های اجتماعی سوژه کرد.

سردرگمی بایدن هنگام روبرو شدن با سوالی درباره روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک بار دیگر چهره متعجب و گیج جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وقتی که با سؤال یک خبرنگار درباره روسیه روبرو می شود و تلاش او برای پاسخ دادن از روی یادداشت، به حدس در خصوص شرایط سلامت فکر او دامن زده است.

در جدیدترین ویدئوی وایرال شده، یک خبرنگار هنگام حضور رئیس جمهور آمریکا در فروشگاهی در روستای سنترال لِیک میشیگان از او درباره ادعاها مبنی بر این که روسیه در هک اخیر در این کشور دست داشته، می پرسد.

خبرنگار می گوید: در خصوص جدیدترین هک اجرا شده به دست روس ها، آیا می گویید این به معنای آن است که ...، بایدن در اینجا حرف وی را قطع می کند و می گوید که دولت او مطئمن نیست که کار روسیه باشد.

در ادامه، بایدن پاسخ می دهد که تازه در این خصوص مطلع شده و بعد یادداشتی را از جیبش درمی آورد و می گوید: چیزی را که برای من فرستاده اند برای شما می گویم.

اما به نظر یادداشت ها هم به او کمک زیادی نمی کند، زیرا باز هم نمی تواند پاسخ معینی بدهد.

این ویدئو، واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته که از شوخی تا کنایه های تند و حتی تمسخر را شامل می شود و بسکمک مهارت های شناختی بایدن به نام رئیس جمهور ایالات متحده را زیر سوال برده اند.

اخیراً جو بایدن در یک سخنرانی در کارولینای شمالی هم گفته بود که کرونا تعداد بیشتری از آمریکایی ها را در مقایسه با قربانیان مجموع جنگ های آمریکا در قرن گذشته به کام مرگ کشانده و هنگام نام بردن از این جنگ ها، از جنگ خیالی آمریکا و ایران نام برد که هرگز وجود خارجی نداشته است.

اما گاف بایدن به همینجا ختم نشد و او در همان روز در یک کنفرانس خبری کاخ سفید هم حرکاتی غیرعادی را بروز داد و هنگام پاسخگویی به برخی از سوالات خبرنگاران در خصوص لایحه اصلاحات زیرساختی، پاسخ های خود را زمزمه کرد.

پیشتر رانی جکسون پزشک سابق کاخ سفید و عضو جمهوری خواه کنگره از استان تگزاس گفت که در حال دست به دست کردن نامه ای در بین همکاران جمهوری خواه خود در مجلس کنندگان است که در آن خواستار انجام آزمایش شناختی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شده تا معین شود که آیا او به لحاظ فکری برای فرماندهی تمامی نیروهای مسلح مناسب است یا خیر.

جکسون بعد از انتشار خبر درخواستش، در توییتی بیان نمود این نامه را برای بایدن، کوین اوکانر پزشک او و آنتونی فائوچی مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور آمریکا ارسال کرده است.

از زمان ورود بایدن به کاخ سفید، رفتار آشفته و گاف های آشکار وی موجب شده که محافظه کاران آمریکایی موضوع ناتوانی او را مجدد مطرح کنند. فیلم های ویدئویی از گاف های لفظی و اشتباهات بایدن از زمان ریاست جمهوری مانند فراموش کردن نام مقام های خود در نشست ها هم تاییدی بر ناتوانی جسمانی و فکری وی است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1148

به "سردرگمی بایدن هنگام روبرو شدن با سوالی درباره روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی بایدن هنگام روبرو شدن با سوالی درباره روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید