طرح پیشنهادی پوتین برای تزریق واکسن کرونا به مسافران خارجی

به گزارش زنگ قلاب بافی، رئیس جمهور روسیه گفت که این کشور در نظر دارد به اتباع خارجی که به این کشور سفر می نمایند، واکسن کرونا تزریق کند.

طرح پیشنهادی پوتین برای تزریق واکسن کرونا به مسافران خارجی

به گزارش خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز آدینه در جریان یک همایش مالی با اشاره به کوشش مسکو برای توسعه معروفیت و اعتبار دنیای خود به وسیله توزیع واکسن اسپوتنیک وی ساخت این کشور بیان کرد که روسیه ممکن است با دریافت حق الزحمه به مسافران خارجی در این کشور واکسن کرونا تزریق کند.

پوتین خطاب به شرکت نمایندگان در همایش بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ (SPIEF) گفت که بسیاری از افراد برای دریافت واکسن به روسیه می آیند. از این رو، از اعضای کابینه خود می خواهم تا سرانجام ماه میلادی جاری این موضوع را به طور کامل آنالیز نمایند و شرایطی را برای واکسیناسیون اتباع خارجی حاضر در این کشور در ازای دریافت حق الزحمه ترتیب دهند.

لازم به ذکر است که واکسن اسپوتنیک وی ساخت روسیه از سوی 66 کشور دنیا تأیید شده است و تحت نظر سازمان بهداشت دنیای و آژانس دارویی اروپا قرار گرفته است. افزون بر آن، تأییدیه آژانس دارویی اروپا برای استفاده این واکسن در اتحادیه اروپا الزامی است.

با این حال، فرایند واکسیناسیون در روسیه کُندتر از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا است. تا جایی که وزیر بهداشت روسیه هفته گذشته بیان کرد که حدود 17 میلیون نفر از جمعیت 144 میلیونی روسیه تا به امروز دست کم یک دوز از واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1123

به "طرح پیشنهادی پوتین برای تزریق واکسن کرونا به مسافران خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پیشنهادی پوتین برای تزریق واکسن کرونا به مسافران خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید