شکست آلومینیوم و رکوردهای ویژه برای استقلال، منصوریان کمک حال شد!

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در یکی از بازی ها مهم نیم فصل نخست خود توانستند در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد فولاد عبور کرده تا با 28 امتیاز همچنان صدرنشین مسابقات باقی بمانند. همزمان با پیروزی استقلال مقابل فولاد، در آبادان هم صنعت نفت توانست با هدایت منصوریان با نتیجه 3 بر یک آلومینیوم را شکست دهد تا با رقم خوردن این نتیجه در آبادان، تعدادی از رکوردهای این فصل آبی پوشان منحصر به فرد شود.

شکست آلومینیوم و رکوردهای ویژه برای استقلال، منصوریان کمک حال شد!

در پایان هفته دوازدهم استقلال در برخی از آمارها و رکوردهای دفاعی شریکی به نام آلومینیوم داشت و شکست سنگین این تیم در آبادان باعث شد تا استقلال تنها تیم بدون شکست در لیگ و با 2 گل خورده در 12 بازی به تنهایی دارای بهترین خط دفاعی مسابقات باشد.

شاگردان خطیبی که در 11 بازی گذشته تنها 2 بار دروازه شأن باز شده بود تا همراه استقلال دارای بهترین خط دفاعی باشند، در بازی مقابل صنعت نفت 3 بار گل خوردند تا اولین شکست فصل خود را تجربه کنند.

شاگردان مجیدی در حالی در صدر جدول قرار دارند که دارای بیشترین پیروزی و تنها تیم بدون شکست در جدول هستند. آنها به همراه پرسپولیس به صورت مشترک دارای بهترین خط حمله و به تنهایی دارای بهترین خط دفاعی هستند. تفاضل گل آبی پوشان هم 15 است تا صدرنشینی این تیم در فصل جاری با این آمار خوب شکل گرفته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1433

به "شکست آلومینیوم و رکوردهای ویژه برای استقلال، منصوریان کمک حال شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست آلومینیوم و رکوردهای ویژه برای استقلال، منصوریان کمک حال شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید