فن خال: بیشتر از این نمی توانم از بازیکنانم انتظار داشته باشم

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران: سرمربی هلندی شیاطین سرخ از عملکرد شاگردان خود در بازی برابر یئوویل در دور سوم جام حذفی انگلیس ابراز رضایت کرد.

فن خال: بیشتر از این نمی توانم از بازیکنانم انتظار داشته باشم

به گزارش خبرنگاران، به دنبال پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه یئوویل تاون دست سومی که صعود شیاطین سرخ را به دور چهارم جام حذفی انگلیس قطعی کرد، لوئیز فن خال به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و رفتار و رویکرد حرفه ای آنها را در این بازی مورد تمجید قرار داد.

فن خال با تأکید بر اینکه از عملکرد شاگردانش هم در رقابت های لیگ برتر و هم در جام حذفی آنهم با وجود شمار بالای مصدومان من یونایتد راضی است، گفت: بازی برابر چنین تیم هایی همواره سخت است ضمن اینکه ما به خاطر شمار بالای بازیکنان مصدوم مان، مسائل فراوانی داریم. رافائل خیلی زود مصدوم شد اما با این وجود بازی کرد. همینطور مک نایر و شاو که آنها هم با مصدومیت بازی کردند. به همین دلیل من مجبور بودم تغییراتی در تیم ایجاد کنم.

سرمربی هلندی من یونایتد اضافه نمود: من بیشتر از این مدافع ندارم و به همین دلیل می بایست تغییراتی در آرایش تیم به وجود آوریم. در نیمه دوم ما با چهار بازیکن در خط میانی بازی کردیم و عملکردمان بهتر بود، چون حفظ توپ کردیم. ما با صبر و حوصله بیشتری بازی کردیم و به همین دلیل توانستیم گلی که پیروزی مان را مسجل کرد به ثمر برسانیم.

فن خال توضیح داد: فکر می کنم که حریف به بازیکنان ما اجازه نداد کیفیت بازی شان را به نمایش بگذارند. این تیم به ما فرصت های زیادی نداد و هر بار که صاحب توپ می شدیم فشار زیادی از سمت حریف به ما وارد می شد. من برای بازیکنان و سرمربی یئوویل تاون احترام فراوانی قائلم، چون امشب آنها کار ما را واقعاً سخت کردند. در نیمه دوم ما فرصت و فضای بیشتری برای گلزنی داشتیم.

مربی پیشین تیم ملی هلند، بیان کرد: به خاطر مصدومانی که داریم دست من برای بازی امشب باز نبود. ما یک مقطع فشرده را پشت سر گذاشتیم و حالا در دور چهارم جام حذفی هستیم و در لیگ هم توانسته ایم فاصله خود را با چلسی کم کنیم. دیگر چه چیزی باید بخواهم؟

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 123

به "فن خال: بیشتر از این نمی توانم از بازیکنانم انتظار داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال: بیشتر از این نمی توانم از بازیکنانم انتظار داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید