لیگ تکواندو در چالش روزهای کرونایی، اصرار مسئولان، انکار تیم ها

به گزارش زنگ قلاب بافی، اگرچه مسئولان فدراسیون تکواندو به برگزاری رقابت های لیگ اصرار دارند اما بعضی تیم ها مخالف آن هستند چرا که معتقدند پروتکل های بهداشتی رعایت نمی گردد.

لیگ تکواندو در چالش روزهای کرونایی، اصرار مسئولان، انکار تیم ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، فصل جدید لیگ تکواندو با آغاز ثبت نام تیم ها با حاشیه های زیادی همراه شد؛ بعضی تیم ها معتقدند در شرایط فعلی که ویروس کرونا شدت گرفته است برگزاری لیگ کار منطقی نیست و نباید سلامت ورزشکاران به خطر بیفتد اما در مقابل سازمان لیگ و حتی رئیس فدراسیون تکواندو معتقدند توانایی برگزاری رقابت های لیگ برتر حتی در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را دارند.

در این میان بعضی تیم ها هم مدعی هستند شرایط قرنطینه کامل را فدراسیون ندارد و نباید مسابقات برگزار گردد. در حال حاضر هنوز شرایط لیگ تکواندو تعیین نشده است اما موضوعی که حائز اهمیت است اینکه از سوی فدراسیون جهانی تکواندو تمامی مسابقات 2020 لغو شده است و عملاً هیچ مسابقه تکواندوی سال جاری برگزار نمی گردد. البته برگزاری مسابقات لیگ و به کارگیری مربیان و تکواندو که محل درآمد آن ها از همین لیگ تأمین می گردد موضوعی است که نباید از آن غفلت کرد. در حال حاضر سازمان لیگ و فدراسیون تکواندو به دنبال یک راهکار منطقی برای برگزاری مسابقات لیگ هستند.

البته با توجه به شرایط فعلی ویروس کرونا و شدت آن بعید است فعلاً برگزاری مسابقات در دستور کار قرار گیرد.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 664

به "لیگ تکواندو در چالش روزهای کرونایی، اصرار مسئولان، انکار تیم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ تکواندو در چالش روزهای کرونایی، اصرار مسئولان، انکار تیم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید