آمادگی بازیکنان گل گهر، برای رسیدن به اهداف تاکتیکی زمان نیازداریم

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان اظهار کرد: امیدوارم اول از همه مردم سرزمین ایران در برابر کرونا سربلند مثل همیشه بیرون بیایند و همه سلامت باشند.

آمادگی بازیکنان گل گهر، برای رسیدن به اهداف تاکتیکی زمان نیازداریم

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم که لیگ برتر دوباره شروع می شود با توجه به تمام مشکلاتی که بوده و امیدوارم که هفته اول خوب برگزار شود.

الهویی گفت: طبیعی است که طولانی شدن مدت پیش فصل مسابقات برای تیم هایی مثل ما که پیش فصل را زود شروع کردند، یک چالش به حساب می آید ولی با برنامه های قعله نویی سعی کردیم که تمریناتمان و دوره بندی تمریناتمان را به شکلی انجام دهیم که تیم با شرایط تقریباً مناسب وارد هفته اول مسابقات بشود.

برای کسب 3 امتیاز به مصاف حریف می رویم

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: بازی با تیم سپاهان برای ما مثل 14 بازی دیگر نیم فصل اولمان خواهد بود، طبیعی که دو سال در باشگاه سپاهان و شهر اصفهان خاطرات خوب و بد زیادی داشتیم ولی سعی می کنیم که خاطرات خوش از حضورمان در این شهر و باشگاه سپاهان اصفهان به ذهن بسپاریم.

وی گفت: امیدواریم عملکرد و تلاشی که بچه های ما در بازی فردا خواهند کرد برای ما سه امتیاز و یک نتیجه خوب به همراه داشته باشد.

الهویی گفت: خیلی خودمان را درگیر بازی با اسامی و بازی با تیم ها نمی کنیم این بازی یک بازی مثل 14 بازی دیگر است. امیدوارم که عملکرد خوبی در بازی فردا برابر سپاهان داشته باشیم.

وکیا و آرتا را در بازی با سپاهان نداریم

وی ادامه داد: دو نفر از بازیکنان (یوسف وکیا و علیرضا آرتا) تقریباً در انتهای دوران مصدومیت کوتاه مدتشان هستند که زیر نظر مربی بدنساز تیم دارند دوره بازتوانی شان را انجام می دهند و به زودی به تمرینات ملحق خواهند شد، ولی طبیعتاً در این بازی نمی توانیم از آنها استفاده کنیم، ان شاء الله چند روز بعد از این بازی آنها هم به تمرینات تیم اضافه خواهند شد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: از لحاظ بدنی به اهدافمان رسیدیم؛ از لحاظ تاکتیکی زمان بیشتری لازم داریم.

وی اظهار کرد: ما طبق برنامه ریزی که قلعه نویی کرده، فرایند تمریناتمان را بر اساس شش هفته ابتدایی فصل طراحی کردیم ولی این تغییراتی که رخ داد، باعث شد که تغییراتی بدهیم.

الهویی گفت: فکر می کنیم که تا حدود بسیار زیادی از لحاظ بدنی به اهدافمان رسیدیم، از لحاظ تاکتیکی، با توجه به اضافه شدن چند بازیکن جدید در هفته اخیر زمان بیشتری لازم داریم که تیم به آن وحدت تاکتیکی و به آن سبکی که قلعه نویی می خواست برسد.

وی ادامه داد: ولی شرایط آمادگی تیم، شرایط مناسبی هست امیدواریم که در هفته اول با توجه به تمرینات و فرایند تمرینات پیش فصلمان، عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیم گل گهر سیرجان فردا شنبه 17 آبان 99 ساعت 16:20 در ورزشگاه امام علی (ع) میزبان تیم سپاهان اصفهان است.

در این بازی قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر (سرمربی فصل پیش سپاهان) به علت محرومیت اجازه نشستن بر روی نیمکت تیم گل گهر را ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 712

به "آمادگی بازیکنان گل گهر، برای رسیدن به اهداف تاکتیکی زمان نیازداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بازیکنان گل گهر، برای رسیدن به اهداف تاکتیکی زمان نیازداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید