مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند صورت می گیرد

به گزارش زنگ قلاب بافی، ایسنا/ براساس مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان، مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند صورت می گیرد.

مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند صورت می گیرد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی آشپزخانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قضیه چیست؟

مهدی صمیمیان در نشست ویدئو کنفرانسی کمیته ملی پرداخت تسهیلات به دهیاری های سراسر کشور اظهار کرد: دو طرح مالی در روستای کلاته اسد شهرستان میامی برای ساخت مجتمع اقامتی و طرح توجیهی مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند با مجوز پرداخت تسهیلات از سوی اداره کل دفتر امور روستاها و شوراهای استانداری سمنان به ترتیب به ارزش 10 میلیارد ریال و یک میلیارد و 500 میلیون ریال تصویب شد. وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح ها و نقش آن در عدم مهاجرت روستاییان ادامه داد: با اجرای این طرح های مالی و عمرانی برای 23 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می گردد. صمیمیان از تنفس یک ساله در بازپرداخت این تسهیلات اطلاع داد و اعلام کرد: این تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت چهار ساله و با کارمزد 8 درصد از سوی بانک پست بانک خواهد بود. مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان به توجه ویژه دولت به مناطق روستایی این استان اشاره نمود و اضافه کرد: در سال 98، افزون بر 28 میلیارد ریال تسهیلات به دهیاری های استان سمنان برای خرید ماشین آلات پرداخت شد. وی ادامه داد: در سال گذشته 12 دستگاه ماشین آلات برای روستاهای استان خریداری شد که با خرید آن برای 12 نفر اشتغالزایی شد. مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به رویکرد حمایتی مدیریت ارشد استان از مناطق محروم و خصوصا روستاهای محروم یادآوری کرد: بخش قابل توجهی از تجهیزات خریداری شده به روستاهای محروم شرق استان در شهرستان های شاهرود و میامی اعطا شد.

منبع: همگردی
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 317

به "مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید