معرفی 32 مدل طراحی آشپزخانه صنعتی بسیار شیک سال 2021

به گزارش زنگ قلاب بافی، طراحی آشپزخانه صنعتی مزایای بسیاری دارد، زیرا این سبک همواره بیشترین تاثیر گذاری را در بین سایر سبک ها مانند مدرن و کلاسیک داراست. رسیدن به سبکی صنعتی در خانه آسان بوده و از طرفی ظاهری که ایجاد می نماید بسیار زیبا و کاربردی است خصوصا برای مکانی مانند آشپزخانه. همچنین سبک صنعنی انعطاف پذیری و تنوع بسیار بالایی دارد که می توان آنرا با هر سبک و سلیقه ای تزیین و هماهنگ کرد. شاید یکی از دلایلی که باعث شده سبک صنعتی اینقدر موثر باشد این است که فضای اتاق آشپزخانه را به چیزی نو تبدیل می نماید، اتاقی با حس و فضای نوستالژیک و دوست داشتنی.

معرفی 32 مدل طراحی آشپزخانه صنعتی بسیار شیک سال 2021

هم اکنون که در شروع سال 2017 میلادی به سر می بریم و از طرفی به سال نو شمسی هم نزدیک تر شده ایم خوب است آنهایی که قصد بازسازی یا طراحی خانه تازه خود را دارند به این سبک توجه خاصی داشته باشند، چرا که یکی از مدهای سال تازه بحساب می آید. از طرفی وقتی این سبک را انتخاب می کنید خیالتان از این بابت هم آسوده خواهد بود که آَشپزخانه تان برای سال های طولانی همواره روی مد و مطابق با طرح های روز جهان خواهد بود. به همین دلیل در این مطلب به معرفی 32 مدل جالب و مجذوب نماینده از طراحی آشپزخانه صنعتی خواهم پرداخت که هر کدام به شیوه ای متفاوت از عناصر سبک صنعتی در دکوراسبون خود استفاده می نمایند. لطفا تا خاتمه مطلب همراه ما باشید.

شکل زیر یک نمونه عالی از آشپزخانه صنعتی را نشان می دهد. المان های صنعتی مانند لوله های نمایان در قسمت هود آشپزخانه و لامپ های آویز جزیره همگی عناصری از سبک صنعتی هستند. قفسه ها هم نقش دکوری را بخوبی ایفا می نمایند. از طرفی ترکیب یک فرش رنگارنگ با کابینت چوبی زرد رنگ جزیره آشپزخانه هم ظاهر دکوراسیون را مجذوب نماینده نشان می دهد. آشپزخانه دوم هم کابینت های چوبی را با لامپ های آویز طرح صنعتی و بعلاوه چوب خام با ظاهر کهنه و قدیمی ترکیب نموده و نتیجه آن یک آشپزخانه تماما صنعتی و کارخانه ای شده است.

برخی ها فکر می نمایند که در طراحی آَشپزخانه صنعتی دستمان برای اضافه کردن رنگ های شاد بسته است اما اینطور نیست. آشپزخانه زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد. رنگ قرمز و سبز بوسیله جایگاه ها و کشوهای کابینت خیلی هوشمندانه به این آشپزخانه اضافه شده است. از طرفی قرار دادن میزی کهنه و آنتیک در کنار دیوارهای آجری و قفسه های مشکی ظاهر آشپزخانه را بیشتر صنعتی و نوستالژیک نشان می دهد. در آشپزخانه دوم هم میله های فلزی سیاه رنگ با دیوارهای آجری حرف اول را می زند که تمامی این عناصر برگرفته از سبک صنعتی هستند.

چیزی که ظاهر آشپزخانه زیر را گرم و صنعتی نشان می دهد ترکیب کابینت های چوب طبیعی خام با جایگاه ها و سیستم نورپردازی صنعتی است. چوب کابینت ها خیلی زیبا از جنس چوب هایی با ظاهر خام و دست نخورده انتخاب شده و درب کابینت های مشکی به صنعتی دیده شدن آنها بیشتر یاری می نماید. برای اضافه کردن حس مدرن هم از نورپردازی مخفی ال ایی دی استفاده شده است. آشپزخانه بعدی اما ظاهری تاریک تر دارد ولی ترکیب دیوارهای سفید با جایگاه های قرمز پر رنگ باعث شده فضای آشپزخانه خیلی تاریک و بهم ریخنه بنظر نیاید.

آشپزخانه اول در شکل های زیر از ترکیب المان های صنعتی ارگانیک با ظاهری کهنه و آنتیک استفاده می نماید. مثلا لامپ های آویز بالای میز اپن ظاهری کاملا آنتیک و قدیمی دارند اما در دیوار پس زمینه از ترکیب رنگ زرد و خاکستری استفاده شده که بیشتر یادآور سبک مدرن هستند. اما آشپزخانه دوم به مراتب فضای روشن تر و دلبازتری نسبت به سایر مدل های نشان می دهد و در عین حال از عناصر سبک صنعتی مانند لامپ های آویز جالب و هم چنین جایگاه تابی جالب پشت جزیره یا میز بار آشپزخانه استفاده می نماید. ترکیب رنگ سفید با رنگ قهوه ای تیره چوب باعث شده فضا همچنان گرم و دلپذیر جلوه کند.

طراحی آشپزخانه صنعتی فقط درباره استفاده از عناصر فلزی و یا آنتیک و قدیمی نیست. آشپزخانه زیر نشان می دهد که چگونه از شیشه می توان بعنوان عنصری تاکیدی و بسیار زیبا در آشپزخانه های صنعتی استفاده کرد. به لطف حضور پنجره ای عظیم در آشپزخانه و بعلاوه کابینت های شیشه ای، فضا بی نهایت دلباز و جادار نشان داده می گردد. چنین فضای مینیمالی فقط به یک جایگاه بار قدیمی و آنیتک و لامپ دیواری نیاز دارد تا به دکوراسیونی صنعتی تبدیل گردد. آشپرخانه بعدی هم تمی روشن تر داشته و لامپ های آویز صنعتی به رنگ سفید و سیاه به نقطه کانونی دکوراسیون بدل شده است.

در ادامه سایر طرح های آشپزخانه صنعتی را مشاهده می فرمایید:

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل هایی بسیار شیک و تازه از دکوراسیون مدرن و صنعتی

استدیو آپارتمان مدرن و صنعتی با چیدمانی بسیار شیک و ساده

تازهترین مدل های جایگاه بار و اپن آشپزخانه در 30 عکس متفاوت

44 عکس کابینت آشپزخانه مدل تازه و شیک طراحی شده در سال 2017

طراحی آشپزخانه صنعتی

منبع: اتاق
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1185

به "معرفی 32 مدل طراحی آشپزخانه صنعتی بسیار شیک سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 32 مدل طراحی آشپزخانه صنعتی بسیار شیک سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید