معرفی 6 مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا

به گزارش زنگ قلاب بافی، مراکز خرید لارا آنتالیا می توانند یکی از مهم ترین دلایل جذب گردشگران به شهر آنتالیا باشند. شهر آنتالیا علاوه بر جاذبه های گردشگری طبیعی مانند آب و هوای مدیترانه ای و منطقه ها ساحلی زیبا و امکانات تفریحی و رفاهی زیاد دارای مراکز خرید بسیار زیادی نیز هست. هر کدام از مراکز خرید لارا آنتالیا دارای ویژگی ها و امکانات متفاوت هستند و به این ترتیب مشتریان مورد نظر را با سمت خود جذب می نمایند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را برترین مراکز خرید لارا آنتالیا آشنا کنیم.

معرفی 6 مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا

معرفی منطقه لارا در آنتالیا

لارا منطقه تفریحی است که در نزدیکی و در 6 کیلومتری شرقی شهر آنتالیا واقع شده است. این منطقه با داشتن ساحل سنگ ریزه ای و شنی و طبیعت و آب و هوای مطبوع و دلنشین از نقاط گردشگری شهر آنتالیا به شمار می رود. به طور کلی منطقه لارا با ده ها هتل، مراکز تفریحی مثل پارک آبی و مراکز خرید متفاوت و متنوع و لوکس و مدرن برای رونق بیشتر صنعت گردشگری در شهر آنتالیا در کشور ترکیه ساخته شده است.

کشور ترکیه با برنامه ریزی دقیق و هدفمند از سال 2000 تا به امروز توانست با افزایش مقدار گردشگری شهرهای بسیاری از جمله شهر آنتالیا با استفاده از ساخت منطقه ها گردشگری و مفرحی مانند لارا مقدار گردشگری را به شدت بالا برده و مقدار سرمایه گذاران داخلی و خارجی را نیز افزایش دهد. مراکز خرید لارا آنتالیا را می توان یکی از مهم ترین علت سفر بسیاری از گردشگران به این شهر دانست.

مرکز خرید لاورا از مشهورترین مراکز خرید لارا آنتالیا

مرکـز خرید لاورا یکی از مشهورترین مراکز خرید لارا آنتالیا به شمار می رود و بین افرادی که زیاد به ترکیه و شهر آنتالیا سفر می نمایند معروفیت دارد و تقریبا همه نام این مرکز خرید را شنیده اند. مرکز خرید لاورا با مساحت 11 هزار متر مربع و 80 واحد فروشگاه محصولات متنوعی از انواع برندهای داخلی ترکیه و برندهای معتبر بین المللی را به مشتریان و بازتماشامایندگان این مرکز خرید عرضه می نمایند. مرکـز خرید لاورا علاوه بر فروشگاه های مختلف دارای محوطه بازی بچه ها، چندین کافه و رستوران و سینما نیز است.

مرکز خرید تراسیتی لارا آنتالیا از لوکس ترین مراکز خرید لارا آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی که در سال 2011 در کنار سواحل دریای مدیترانه تاسیس شده است به سرعت توانسته محبوبیت و معروفیت بسیار زیادی بین گردشگران و حتی مردم ساکن شهر آنتالیا به دست بیاورد. می توان گفت که مرکز خرید تراسیتی یکی از محبوب ترین و لوکس ترین مراکز خرید لارا آنتالیا است و هواداران و بازتماشامایندگان بسیار زیادی دارد.

شما می توانید محصولات مختلفی از برندهای مختلف و معتبر بین المللی و ترکی را در این فروشگاه پیدا کنید. علاوه بر 185 واحد فروشگاهی، از تفریحات و تفریح های موجود در این مرکز خرید می توان به زمین بازی برای بچه ها، پارکینگ با گنجایش بسیار بالا، سینمای 3 بعدی و 30 رستوران و کافه با گنجایش 1000 نفر اشاره نمود. به طور کلی شما می توانید انواع محصولات مختلف از انواع برندهای با کیفیت را با قیمت های مختلف و گاهی با حراج های فوق العاده در این مرکز خرید پیدا نموده و علاوه بر لذت خرید از امکانات دیگر این مرکز خرید فوق العاده نیز بهره ببرید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم از برترین مراکز خرید لارا آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم که از مشهورترین مراکز خرید لارا آنتالیا به شمار می رود در سال 2008 تاسیس شده و محصولاتی مانند پوشاک، کیف و کفش چرم، لوازم آرایش و بهداشتی و اکسسوری های مختلف مانند جواهرات و ساعت و زیورآلات را به مشتریان عرضه می نماید. این مرکز خرید علاوه بر داشتن مغازه ها وفروشگاه های مختلف دارای چندین کافه و رستوران مختلف نیز است. اگر در شهر آنتالیا بودید پیشنهاد میکنیم برای خرید محصولات مختلف برای خود و یا سوغاتی حتما به منطقه لارا سر زده و از این مرکز خرید تماشا کنید.

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان از تاریخی ترین مراکز خرید لارا آنتالیا

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان (یا مسافرخانه یا کاروانسرا با دو ورودی) بازاری است که قدمت آن به قرن 14 برمیگردد. این بازار قدیمی که بین گردشگران به Old Bazaar نیز معروف است در آن موقع بازاری برای تجارت و داد و ستد انواع پارچه، ابریشم های رنگی، ادویه های معطر و مختلف و میوه و سبزیجات بوده است. طی مدتی این کاروانسرا و بازار تاریخی متروکه شد اما بعدها مجددا مورد بازسازی نهاده شد به طوری که در حال حاضر به یکی از قطب های گردشگری و از مراکز خرید لارا آنتالیا تبدیل شده است.

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا نیمه شب در حال فعالیت است. از ویژگی های منحصر به فرد این بازار این است که درست پشت این مرکز خرید بازار مسگران و برنج کاران واقع شده است که با اینکه کارگاه ها و فناوری های خود را مدرنیزه نموده اند اما همچنان مانند قبل به ساختن محصولات مسی و برنجی و صنایع دستی از این قبیل مشغول هستند.

اوت لت دیپو، مالی ترین مرکز خرید لارا آنتالیا

مهم ترین ویژگی فروشگاه های اوت لت دیپو این است که محصولات بسیار باکیفیت از برندهای معتبر بین المللی با تخفیف های بسیار بالا و با قیمت های استثنائی به فروش می رسد. از برندهای مختلفی که در مرکز خرید اوت لت دیپو لارا موجود هستند می توان به برندهای زیر اشاره نمود:

  • آدیداس
  • بکو
  • کالینز
  • کوتون
  • ال سی وایکیکی
  • لیوایز
  • ماوی
  • پیر کاردین

مرکز خرید اوت لت دیپو لارا دارای 90 واحد مغازه، 5 سینما، 3000 متر مربع فضا فقط مخصوص کارتینگ، 15 کافه و رستوران و 500 متر مربع زمین بازی مخصوص بچه ها است و به این ترتیب به یکی از محبوب ترین مراکز خرید لارا آنتالیا تبدیل شده است. بعلاوه این مرکز خرید علاوه بر امکانات ذکر شده دارای یک پارکینگ سرپوشیده با گنجایش 500 اتومبیل و یک پارکینگ رو باز با گنجایش 1000 دستگاه اتومبیل است.

مرکز خرید آکوا پارک

پارک آبی آکوا امکانات بسیار زیاد، متنوع و سرگرم نماینده ای را در خود جای داده است.سکوی جامپینگ، استخر موج دار، رستوران و کافه های متعدد، مرکز نگهداری دلفین ها، استخرهای متعدد، سرسره های آبی هیجان انگیز، رودخانه مصنوعی و …. همگی از امکانات مختلف و فوق العاده مجذوب کننده این پارک آبی هستند. رستوران های موجود در پارک آبی و مرکز خرید آکوا پارک موجود هستند همگی از ساعت 11 تا 1 شب آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز هستند.

نتیجه گیری

سواحل لارا یکی از زیباترین و معروف ترین سواحل ترکیه و شهر آنتالیا هستند که هر ساله پذیرای گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان هستند. منطقه لارا به فاصله 6 کیلومتری از شهر آنتالیا نهاده شده و دارای مراکز تفریحی مختلف، امکانات تفریحی و تفریح دریایی و ساحلی، پارک آبی و مراکز خرید بسیار زیادی است. منطقه ساحلی لارا با مساحت حدود 2 میلیون متر مربعی که دارد دارای یک زمین فوتبال ساحلی، دو زمین فوتبال، یک زمین والیبال ساحلی، پارک عجایب، پارک آبی، باشگاه های ورزشی متنوع، زمین اسکیت و ده رستوران و کافه است.

بعلاوه انواع امکانات و تفریحات و ورزش های آبی مانند قایق سواری، پاراگلایدر، موج سواری، قایق سواری و جت اسکی نیز در این مکان فراهم است. اما ما در این مقاله یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های منطقه لارا یعنی مراکز خرید لارا آنتالیا را به شما معرفی کردیم تا در سفر خود به کشور ترکیه و شهر آنتالیا حتما با داشتن کمی اطلاعات قبلی از هر کدام از این مراکز خرید از آن ها تماشا کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1548

به "معرفی 6 مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 6 مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید