مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند

به گزارش زنگ قلاب بافی، ساحل ریلی (railay beach) یک شبه جزیره کوچک با صخره هایی زیبا و دیدنی از جنس سنگ آهک است. این صخره ها مورد تایید صخره نوردان بسیاری از سراسر جهان است. این منطقه به دلیل سواحل زیبا و فضای آرامش بخشی که دارد یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه هایی منحصربه فرد است. اسکان در محدوده خانه های ییلاقی این جزیره که ارزان هم هستند، حس ماجراجویی را در شما زنده خواهد کرد.

مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند

جزیره فی فی از زیباترین جزایر جهان در استان کرابی است. جزیره فی فی بزرگترین جزیره از این گروه می باشد که تنها جزیره با ساکنان دائمی می باشد در حالی که جزیره فی فی کوچک به عنوان یک ساحل با تورهای غواصی بسیار محبوب می باشد.

جزایر سیمیلان در غرب دریای آندامان قرار گرفته و از 9 جزیره پوشیده از جنگل های استوایی با سواحل شنی سفید تشکیل شده. مناظر زیر آب این جزایری زیبا و دیدنی دارند. دو ناحیه از این جزیره برای غواصی مناسب هستند. از شرق رو به مکان های شیرجه که شامل صخره های مرجانی با شیب آرام و در مقابل غرب رو به مکان های شیرجه مانند تخته سنگ گرانیت گسترده، با مرجان نرم و سخت پوشش داده است.

کاخ یکی از اصلی ترین جاذبه های تاریخی تور بانکوک است. ساخت و ساز کاخ بزرگ در سال 1782 زمانی آغاز شده است. پایتخت سیام از تنبوری به بانکوک منتقل شد. این کاخ تا زمان مرگ مرموز شاه آناندا ماهیدول در سال 1946 به عنوان محل اقامت پادشاهان تایلند بود. برادر او پادشاه بومیبول ادولیادج موفق شد به طور دائم به کاخ چیترالادا منتقل شد. کاخ بزرگ طیف وسیعی از سبک های معماری، مانند سبک آیوتایان خالص معابد که ترکیبی از تایلندی و غربی برای سازه های بعدی است را پوشش داده است. یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی مشهور در این کاخ، مجسمه بودای زمردین است.

منبع مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1355

به "مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید