منازعات بی حاصل سلبریتی های عوام زده با تکیه بر لشکر هواداران مجازی! ، بهاره رهنما به حکم شلاق واکنش نشان داد

به گزارش زنگ قلاب بافی، بهاره رهنما به حکم دادگاه شکایت سیروان خسروی واکنش نشان داد.

منازعات بی حاصل سلبریتی های عوام زده با تکیه بر لشکر هواداران مجازی! ، بهاره رهنما به حکم شلاق واکنش نشان داد

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، روز گذشته رأی دادگاه شکایت سیروان خسروی خواننده و آهنگساز پاپ علیه بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اعلام شد.

در فروردین ماه سال 1397، سیروان خسروی در فضای مجازی ضمن انتقاد از شرایط اقتصادی کشور، به سلبریتی هایی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 به نفع حسن روحانی فعالیت های تبلیغاتی گسترده ای داشتند حمله کرد.

بهاره رهنما که در این دوره از انتخابات و البته دوره قبلی از سلبریتی های فعال در اردوگاه انتخاباتی روحانی بود، به این نقدها واکنش نشان داد. رهنما اظهارات خسروی را ناشی از میل این خواننده به دیده شدن دانست و البته الفاظ تندی همچون (مزدور، بی ادب، دولا و راست شدن برای دریافت مجوز و...) را هم چاشنی این اظهار نظرهای خود کرد.

اگرچه سیروان خسروی نسبت به این اظهارت واکنش مستقیمی نشان نداد اما همان زمان شایعاتی درباره شکایت او از رهنما به گوش رسید که البته خیلی زود هم فراموش شد.

اما روز گذشته سیروان خسروی در صفحه شخصی خود تصویر حکم دادگاه علیه بهاره رهنما را منتشر کرد.

بر این اساس، رأی دادگاه علیه بهاره رهنما پنجاه ضربه شلاق تعزیری به جرم افترا و نشر اکاذیب و توهین و هتک حرمت است. اما در متن حکم منتشر شده از سوی سیروان خسروی این نکته ذکر شده است:

به علت فقدان سابقه کیفری متهم و همچنین شرایط اجتماعی ایشان با رعایت ماده46 قانون مجازات اسلامی مصوب1392 ناظر به ماده40 همان قانون تعلیق شده است.

اما بهاره رهنما در جدیدترین واکنش اینستاگرامی خود و در جریان گفتگوی زنده با هوادارانش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. او از هواداران خود خواست که اصلاً نگران این موضوع نباشند چرا که به زعم او دعای خیر 4 میلیون فالوور و البته جمع زیادی از مردم پشت سر اوست!

فارغ از ماهیت درگیری شخصی این دو چهره مشهور، آن چه قابل تأمل است، سطح نگاه سلبریتی ها به چنین موضوعاتی است. رهنما با تأکید بر میزان فالوورهای اینستاگرامی خود بیش از آن که در پی پاسخی حقوقی و منطقی به این اقدام باشد، به نوعی روی لشگر هواداران مجازی خود تکیه کرده است.

این توده گرایی بی منطق و پشتوانه در حالی رقم می خورد که رهنما خود فارغ التحصیل رشته حقوق بوده و از سوی دیگر حدود سه دهه تحریه خصور در فضاهای مختلف هنری و اجتماعی را دارد.

البته که اظهارات خسروی چه در این موضوع به خصوص و چه درموضوعات دیگر تیز قابل نقد است، اما آن چه قابل توجه است توده گرایی و درگیر شده سلبریتی ها با مباحثات بی حاصل است. آنها سعی می کنند تا به این منازعات رنگ و بوی اجتماعی و دغدغه مند بدهند تا قضیه از حالت شخصی خارج شود. روندی که بیش از هرچیز نشان دهنده فکر و عمل عوام زده سلبریتی های خاص است.

4104/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 396

به "منازعات بی حاصل سلبریتی های عوام زده با تکیه بر لشکر هواداران مجازی! ، بهاره رهنما به حکم شلاق واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منازعات بی حاصل سلبریتی های عوام زده با تکیه بر لشکر هواداران مجازی! ، بهاره رهنما به حکم شلاق واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید