هشدار قرمز هواشناسی به مسافران جنوب کشور

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز (22 خرداد) انتظار می رود به سبب تاثیر فعالیت توفان گرمسیری بی پار جوی در منطقه دریایی جنوب، ارتفاع امواج در نزدیک سواحل و فراسواحل سیستان و بلوچستان به 3 متر افزایش یابد.

هشدار قرمز هواشناسی به مسافران جنوب کشور

بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی پیش بینی می گردد امروز (22 خرداد) ارتفاع امواج در شرق دریای عمان به ویژه بنادر گواتر، پسابندر و بریس به حداکثر 3 متر برسد.

افزایش ارتفاع امواج در بنادر چابهار، تیس، کنارک پزم، رمین و زرآباد به 2 تا 2.5 متر و گاهی 3 متر و در فرا ساحل این منطقه ها وقوع امواج با ارتفاع 3 متر پیش بینی می گردد.

برای منطقه ها غربی دریای عمان نیز انتظار می رود امروز به تدریج ارتفاع موج به 2 تا 2.5 متر برسد.

برای سه شنبه(23 خرداد) نیز افزایش ارتفاع امواج در شرق دریای عمان تا 3 متر، در فراسواحل غرب دریای عمان تا 2.5 متر و در سواحل تا 2 متر و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز تا 1.5 متر در بعداز ظهر و شب پیش بینی می گردد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

شرایط جوی دریا در روز چهارشنبه(24 خرداد) تشدید می گردد، به طوری که ارتفاع امواج در شرق دریای عمان تا 4 متر افزایش می یابد بعلاوه ارتفاع موج در فراسواحل غرب دریای عمان تا 2.5 و در سواحل تا 2 متر افزایش می یابد.

علاوه بر این چهارشنبه در مرکز خلیج فارس نیز ارتفاع امواج به 2 متر و منطقه ها شمالی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز به حداکثر 1.5 متر می رسد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1674

به "هشدار قرمز هواشناسی به مسافران جنوب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار قرمز هواشناسی به مسافران جنوب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید