والدانو: هرکس مسی را دوست ندارد، عاشق فوتبال نیست

به گزارش زنگ قلاب بافی، خورخه والدانو بازیکن سابق فوتبال رئال مادرید و آرژانتین با تمجید از لیونل مسی گفت: مسی جوهره فوتبال را نشان می دهد. او مارادونای جام جهانی است. من از روز اولی که او را دیدم عاشق مسی هستم. مسی 20 سال است که نابغه است و به همین دلیل هر کسی که مسی را دوست ندارد، عاشق فوتبال نیست.

والدانو: هرکس مسی را دوست ندارد، عاشق فوتبال نیست

او درباره تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز گفت: شخصیت تیم آرژانتین باعث شد از گل دردناک مقابل هلند در ثانیه پایانی جان سالم به در ببریم. آرژانتین تیمی است که با فوتبال نفس می کشد. بازیکنانی مثل انسو فرناندس و خولین آلوارس باعث شدند که کیفیت تیم خیلی بالا برود و شرایط تیم را بهتر کردند.

خورخه والدانو از کرواسی، رقیب بعدی آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی قطر 2022 تمجید کرد و گفت: کرواسی تیمی است که بازیکنان آن تجربه زیادی دارند و بسیار باتجربه هستند. تماشای بازی مودریچ در تیم ملی کرواسی واقعا لذت بخش است.

خورخه والدانو از دیگو آرماندو مارادونا، نیز یاد کرد و گفت: غیبت دیگو احساس می گردد. من معتقدم که روح مارادونا در کنار تیم است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین آخرین بار در سال 1986 قهرمان جام جهانی شد و حالا بعد از سال ها باید دید این تیم می تواند رویای مردم خود را محقق کند یا خیر؟ کرواسی رقیب تیم ملی آرژانتین توانست در مرحله قبل برزیل قدرتمند را حذف کند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1592

به "والدانو: هرکس مسی را دوست ندارد، عاشق فوتبال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدانو: هرکس مسی را دوست ندارد، عاشق فوتبال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید