ورودی های خوزستان به روی غیربومی ها بسته شد، بومی ها اجازه خروج ندارند

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان از اعمال ممنوعیت تردد در ورودی ها و خروجی های استان به منظور کنترل شیوع کرونا اطلاع داد.

ورودی های خوزستان به روی غیربومی ها بسته شد، بومی ها اجازه خروج ندارند

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و به منظور مدیریت بیماری و کنترل شیوع ویروس کرونا، محدودیت هایی در ورود و خروج خودروها از مبداء و به مقصد خوزستان اعمال می گردد.

وی اضافه نمود: در این راستا از ساعت 12 روز دوشنبه (12 آبان ماه) تا ساعت 24 روز آدینه (16 آبان ماه) از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به خوزستان جلوگیری می گردد. در این مدت، خودروهای با پلاک های بومی نیز اجازه خروج از استان خوزستان را ندارند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: این محدودیت ورود برای خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی، شامل شهرهای استان و پلاک های هر شهر نیز می گردد.

وی اضافه نمود: در صورتی که راننده خودرو به این موضوع توجه نکند و اصرار بر تردد داشته باشد، قطعا جریمه حدود 540 هزار تومانی برای وی اعمال خواهد شد.

دولتشاهی اعلام کرد: اکنون دیگر بحث ارشاد مطرح نیست و در صورت مشاهده خودروی غیربومی در یک شهر، قطعا جریمه 500 هزار تومانی اعمال خواهد شد. ما از ماه ها قبل اعلام کردیم که در شرایط شیوع کرونا، در صورتی که فردی ساکن یک شهر باشد و خودروی با پلاک غیربومی داشته باشد باید پلاک خودرو را تغییر بدهد بنابراین اگر این افراد جریمه شوند مشکل ما نیست زیرا حتی اگر ما جریمه نکنیم دوربین های مداربسته این خودروها را جریمه می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 700

به "ورودی های خوزستان به روی غیربومی ها بسته شد، بومی ها اجازه خروج ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی های خوزستان به روی غیربومی ها بسته شد، بومی ها اجازه خروج ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید