پهنای باند اختصاصی آسیاتک، احتیاج ضروری سازمان ها

به گزارش زنگ قلاب بافی، با گسترش فناوری اطلاعات و همه گیر شدن استفاده از اینترنت، بسیاری از فعالیت ها و رویه های قدیمی در زندگی انسان ها تغییر نموده است. این تغییرات بخصوص اثر زیادی بر فرایند انجام فعالیت های جاری سازمان ها داشته است.

پهنای باند اختصاصی آسیاتک، احتیاج ضروری سازمان ها

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آسیاتک، امروزه دسترسی به اینترنت احتیاج اساسی سازمان ها و شرکت ها است. بسیاری از فعالیت ها و کسب و کار ها بر پایه اینترنت بنا شده اند.

سازمان ها، شرکت ها و افرادی که فعالیت های حرفه ای با اینترنت انجام می دهند احتیاج دارند تا از اینترنتی با ویژگی های خاص مانند، حجم ترافیک نامحدود، سرعت تضمین شده و پشتیبانی 24 ساعته استفاده نمایند.

شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین اپراتور ارتباطات ثابت در کشور تمام احتیاجهای کسب و کارها و افرادی که برای فعالیت های خود به اینترنت اختصاصی احتیاج دارند را پوشش می دهد.

آسیاتک با پوشش سراسری خدمات خود، در تمامی نقاط کشور این امکان را به شما و کسب و کارتان خواهد داد تا از قوی ترین و پرسرعت ترین اینترنت پهنای باند اختصاصی بهره مند شده و گامی موثر جهت ارتقا خدمات خود بر دارید.

در طرح ویژه فروش اینترنت پهنای باند اختصاصی آسیاتک شما می توانید خدمات متناسب با فعالیت های خود را با 15% تخفیف ویژه دریافت نمایید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اختصاصی این طرح مراجعه نموده یا با شماره 1544 داخلی 1470 تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 831

به "پهنای باند اختصاصی آسیاتک، احتیاج ضروری سازمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهنای باند اختصاصی آسیاتک، احتیاج ضروری سازمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید