پیولی پس از شکست میلان: تفاوت ما و یوونتوس یک پنالتی بود

به گزارش زنگ قلاب بافی، تیم یوونتوس و میلان شب گذشته ملاقات برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را برگزار کردند که با نتیجه 0-0 به سرانجام رسید و در نتیجه یوونتوس با قانون گل زده در خانه حریف به فینال صعود کرد.

پیولی پس از شکست میلان: تفاوت ما و یوونتوس یک پنالتی بود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان پس از بازی به رای اسپورت گفته: شاید نا امید کننده باشد اما باید بگویم در این دو بازی تنها پنالتی اتفاق افتاده در استادیوم سن سیرو تاثیر گذار بود (رونالدو در دقیقه 90 بازی رفت تک گل یوونتوس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند). ما تحت پرسینگ و مالکیت تیم یوونتوس قرار داشتیم. در صحنه پنالتی و صحنه اخراج، خام و بی تجربه عمل کردیم اما پس از آن بهتر شدیم و 2 یا 3 فرصت گلزنی داشتیم که اگر آن ها گل می شد شرایط فرق می کرد. مدیریت خوبی نداشتیم. حالا باید برای کسب سهمیه لیگ اروپا بازی کنیم. تفاوت کمی در دو بازی رفت و برگشت وجود داشت و هر دو به تساوی به سرانجام رسید. تنها تفاوت، دریافت گل در خانه بود.

پیولی در ادامه گفت: در دفاع، عالی مقاومت کردیم. مخصوصا مدافعین وسطمان و این مسئله به ما نشان داد می توانیم یک پارچه و مستحکم باشیم. در ادامه فصل هم به این ویژگی احتیاج داریم. واقعا می خواستیم در فینال بازی کنیم. چیزی که احتیاج داریم استمرار است. تا اینجای فصل شایسته نتایجی که برای ما رقم زده شده نبودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 443

به "پیولی پس از شکست میلان: تفاوت ما و یوونتوس یک پنالتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی پس از شکست میلان: تفاوت ما و یوونتوس یک پنالتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید